Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


W NAJNOWSZYM NUMERZE
Czytaj we wrześniowym MICE Poland: Im szybciej ruszy incentive travel, tym lepiej dla światowej gospodarki

O dramatycznej sytuacji, w jakiej znalazły się firmy incentive travel, nastrojach panujących w branży oraz warunkach, jakie muszą zostać spełnione, aby zaczęła ona normalnie działać, rozmawiamy z Catherine Logan, wiceprezes regionalną na Europę w GBTA.



Jakie warunki muszą zostać spełnione, aby klienci zdecydowali się znowu wysyłać swoich pracowników w podróże?

 Muszą powstać spójne dla całego świata protokoły bezpieczeństwa do stosowania na wszystkich etapach podróży. To właśnie zdrowie i bezpieczeństwo są obecnie zdecydowanymi priorytetami przy planowaniu jakichkolwiek wyjazdów. Gdy dzisiaj planiści podróży biznesowych decydują, którą linię lotniczą wybiorą dla swojego klienta, oferowane przez nią warunki sanitarne są dla nich ważniejsze niż cokolwiek innego. Ważniejsze nawet niż czas lotu, cena, wygoda czy jedzenie, co było priorytetami jeszcze na początku tego roku. Oczywiście konieczny jest również swobodny przepływ ludzi między krajami i kontynentami. Nagłe nakładanie kwarantanny lub zamykanie granic bardzo odbija się na branży incentive travel. Masowe testy są tym, czego teraz potrzebujemy, aby bezpiecznie wznowić podróże, przywrócić zaufanie do nich i ożywić zapotrzebowanie na takie wyjazdy, jednocześnie zapobiegając nowym falom infekcji. Granice nie mogą pozostać zamknięte na czas nieokreślony, gospodarka potrzebuje podróży.



Więcej czytaj we wrześniowym numerze MICE Poland


Zamów prenumeratę (klik)


2020-09-09 10:56:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»


Ludzie branży

»

Łukasz Klimczak, współwłaściciel i COO agencji *Bespoke 

Decyzja o założeniu agencji *Bespoke
w 2014 roku 
wraz z moim obecnym wspólnikiem była bardzo dobrym ruchem. Doświadczenia, które zdobyłem wcześniej oraz intuicja i ciężka praca pozwoliły na szybki rozwój naszej agencji, która nieprzerwanie rosła po kilkadziesiąt procent rok
do roku. Oczywiście teraz, kiedy przemysł spotkań stanął w obliczu kryzysu, trzeba było szybko się dostosować. Ekspresowo rozwinęliśmy nasze kompetencje, które wcześniej były niejako
w uśpieniu i weszliśmy mocno m.in. w online. 


Newsletter

»

Zamów newsletter