Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Pięćdziesiąt tysięcy za pomysł na otwarcie Stadionu Narodowego

ARS Communication wygrała konkurs na koncepcję imprezy otwarcia Stadionu Narodowego w Warszawie, ogłoszony przez Narodowe Centrum Sportu.

Drugą nagrodę zdobyła krakowska Grupa Eskadra, która przygotowała pracę wspólnie z berlińską Zaechel AG. Poza wygraną pieniężną w wysokości 50 tys. zł za pierwsze i 25 tys. za drugie miejsce, zwycięska firma uzyskała prawo do negocjacji z zarządcą Stadionu Narodowego realizacji imprezy oraz jej ostatecznego scenariusza. Celem konkursu było bowiem jedynie wyłonienie najlepszej koncepcji artystycznej. Negocjacje zostaną w pierwszej kolejności podjęte ze zwycięzcą, nie oznacza to jednak, że to on będzie podmiotem odpowiedzialnym za przygotowanie eventu. Dopuszczalne są również zmiany w zaproponowanym scenariuszu, a nawet połączenie koncepcji z elementami zaproponowanymi przez zdobywców drugiego miejsca.
– Mamy pewne uwagi i w ramach negocjacji będziemy się starali namówić laureatów do uzupełnienia scenariusza – powiedział Krzysztof Materna, przewodniczący sądu konkursowego.
W pierwszej fazie konkursu oceniane były wnioski o dopuszczenie do udziału, zawierające m.in. informacje dotyczące doświadczenia i zaplecza technicznego, a następnie anonimowo prace konkursowe. Do konkursu w fazie początkowej zgłosiło się 27 firm. W wyniku przeprowadzonej kwalifikacji do udziału zaproszono ostatecznie 25, które do 8 grudnia 2010 r. miały złożyć prace konkursowe. Ostatecznie uczyniło to 14 z nich. Dwie oferty złożone po terminie nie podlegały ocenie jury. Zwycięski ARS Communication jest agencją eventowo-reklamową specjalizującą się m.in. w organizacji koncertów, imprez specjalnych, produkcji telewizyjnej i reklamowej oraz managamencie artystycznym. Zapewnia również obsługę techniczną organizowanych wydarzeń.
– Scenariusz przedstawia nowoczesne oraz jednorodne stylistycznie widowisko, wypełnione pełnymi symboli opowieściami z oryginalną oprawą wizualną i graficzną, ukazujące w pełni możliwości stadionu – opowiada Giorgos Stylianou, reżyser i autor zwycięskiej oferty. Głównym założeniem uroczystości ma być pokazanie Stadionu jako nowoczesnego obiektu, który dzięki swojej wielofunkcyjności daje duże możliwości działań sportowych, kulturalno-społecznych i biznesowych. Zaproponowany spektakl to opowieść, której trzonem jest idea nowoczesnego i otwartego państwa. Całość ma być zilustrowana kolażem muzycznym z udziałem gwiazd oraz show audiowizualnym. Imprezę ma obejrzeć 55 tysięcy widzów. Odbędzie się pomiędzy 20 sierpnia a 3 września 2011 roku.
Konkurs prowadzony był w oparciu o przepisy prawa Zamówień Publicznych. Jego organizator – Narodowe Centrum Sportu poprowadzi dalszą procedurę i będzie podpisywać wszystkie konieczne umowy. Zajmuje się rozmowami z potencjalnymi sponsorami wydarzenia. Partnerzy komercyjni będą bowiem głównym źródłem finansowania imprezy, której budżet wynosi 10 mln złotych. (mk)
www.ars.com.pl
www.eskadra.com.pl
www.stadionnarodowy.org.pl

\"\"Giorgos Stylianou: Scenariusz przedstawia nowoczesne oraz jednorodne stylistycznie widowisko, wypełnione pełnymi symboli opowieściami z oryginalną oprawą wizualną i graficzną, ukazujące w pełni możliwości stadionu.







Dossier
Firmy, które złożyły ofertę na organizację Imprezy Otwarcia Stadionu Narodowego w Warszawie Agencja Artystyczna Kończal – Szwarc (Poznań), Agencja Jamboree (Warszawa), ARS Communication (Warszawa), Eurozet (Warszawa), Festival Group Marcin Perzyna (Warszawa), Flash Art Show Production Company GmbH (Bielefeld), Grupa Eskadra (Kraków), Krakowskie Biuro Festiwalowe (Kraków), Live (Warszawa), Max Media (Lublin), Mazurkas Travel Biuro Podróży (Warszawa), Sony Music Entertaiment (Warszawa), Teatr KTO (Kraków), Teatr Lalki, Maski i Aktora Groteska (Kraków)

2011-01-24 10:23:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter