Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Agencje eventowe powalczą o incentive travel

Eventowcy rezygnują ze specjalizacji. Do dodawanych usług z zakresu marketingu czy PR doszło incentive travel.

Agencje eventowe roszerzały profil swojej działalnoci szczególne w kierunku marketingu zintegrowanego, teraz do tej tendencji dołącza jeszcze organizacja wyjazdów incentive. – Organizacja wyjazdów incentive przyszła dość naturalnie, kiedy klienci sami zaczęli o nie pytać. W odpowiedzi na takie zapotrzebowanie, pojawiły się możliwości niezbędne do uzyskania statusu nie tylko pośrednika, lecz także bezpośredniego organizatora – mówi Anna Michalska, prezes zarządu, Sin Limites. Założyciele tej agencji bazują zarówno na zdobytym wykształceniu (studia na wydziale turystyki i rekreacji), jak i doświadczeniach zdobytych podczas prywatnych podróży oraz już zrealizowanych projektów incentive. Poszerzanie własnej oferty jest też wynikiem polityki obieranej przez agencję, stawiającej na sukcesywny rozwój, a także rosnącymi wymaganiami rynku, który zmusza do coraz większej konkurencyjności. Agencja Mea Event pod koniec zeszłego roku zmieniła nazwę na Mea Group, co związane było z rozszerzeniem zakresu świadczonych usług. Agencja dodała do obszaru swojej działalności także organizację wyjazdów incentive. – Klienci już zgłosili zainteresowanie współpracą z nami w tym zakresie. W tej chwili agencja bierze udział w dwóch przetargach na organizację wyjazdów zagranicznych dla korporacji z różnych segmentów rynku – mówi Marta Dunin-Michałowska, prezes zarządu, Mea Group. W tym samym kierunku podąża również agencja Eventage. – Otrzymaliśmy już pierwsze zapytania o zorganizowanie wyjazdów motywacyjnych m.in. do Wenezueli, Hiszpanii, Kolumbii, na Węgry i Wyspy Kanaryjskie. Jesteśmy w trakcie podpisania umowy na zorganizowanie wyjazdu dla grupy 60 osób na Teneryfę – mówi Małgorzata Mikulik, właścicielka agencji Eventage. Pomysł agencji na wyjazdy incentive zrodził się w wyniku jej udziału w wielu projektach związanych z promocją światowych regionów w Polsce oraz polskiej kultury za granicą. Tendencja tworzenia w strukturach agencji eventowych działów incentive powoduje, że mają one szansę stać się, tuż obok agencji incentive travel, poważnym graczem na tym rynku. – Jak najbardziej uważamy, że możemy stanowić taką konkurencję. W proponowanych przez nas miejscach nawiązaliśmy bezpośrednie kontakty z wybranymi hotelami oraz podwykonawcami, co umożliwi nam zaproponowanie atrakcyjnych cen – dodaje Małgorzata Mikulik.
Agencje te mają już za sobą doświadczenia związane z realizacją projektów incentive, ale nie posiadają licencji organizatora turystyki, choć deklarują, że będą się starać o jej uzyskanie. – Do tej pory organizowaliśmy wyjazdy integracyjne, będące specjalnymi i autorskimi programami eventowymi, które nie wymagają takich licencji. Jeżeli jednak nasza działalność w tym kierunku się rozwinie, to z pewnością będziemy się o licencję ubiegać – mówi Małgorzta Mikulik. Agencja Sin Limites takie kroki już podjęła. – Jesteśmy w trakcie załatwiania ubezpieczenia OC, a następnie dopiero będziemy mogli starać się o licencję organizatora turystyki – mówi Anna Michalska. (xb)

\"\"Anna Michalska, prezes zarządu, Sin Limites: Organizacja wyjazdów incentive przyszła dość naturalnie, kiedy klienci sami zaczęli o nie pytać. W odpowiedzi na takie zapotrzebowanie, pojawiły się możliwości niezbędne do uzyskania statusu nie tylko pośrednika, lecz także bezpośredniego organizatora.

2011-01-31 07:43:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter