Na rynek właśnie trafił nowy polski start-up - veventy. To w pełni funkcjonalna platforma do organizacji wirtualnych wydarzeń. Jak podają twórcy platformy, pozwoli ona organizatorom i uczestnikom na nawiązywanie kontaktów, zdobywanie wiedzy i przeżywanie emocji zupełnie tak, jak w realnym świecie.
Za startup odpowiada Grupa Vevent, która pod swoimi skrzydłami ma także VEVENT HOUSE - przestrzeń do realizacji eventów online, wykorzystującą wirtualną scenografię 3D oraz agencję event i digital marketingową BTE.
- Dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość i ograniczenia w kontaktach społecznych, które przyniósł 2020 rok, są ogromnym wyzwaniem dla całej branży eventowej i marketingowej. Naszym celem było stworzenie eventów, które mogłyby odbywać się bez przeszkód i były dostępne dla każdego, nie tylko z powodu szalejącej pandemii - mówi Michał Marciniak, CEO veventy, podkreślając, że rozwiązanie, które oferuje, odpowiada także na problem dostępności wydarzeń.
Czym jest veventy?
To wirtualna przestrzeń eventowa all-in-one, umożliwiająca zorganizowanie wydarzenia dokładnie tak, jak w świecie rzeczywistym i, jak podają twórcy, w sposób szybszy, prostszy i bez względu na ograniczenia.
- To, co nas spotkało w 2020 roku niemal wykończyło branżę eventową. Naszym nadrzędnym celem było stworzenie narzędzia, które umożliwi nam kontakt z zachowaniem bezpiecznego dystansu, pozwoli firmom na niczym nieprzerwaną relację z klientami i sprawi, że nikt nie poczuje się wykluczony - tłumaczy Michał Marciniak.
Z platformy veventy będzie można korzystać całkowicie zdalnie, do realizacji wydarzenia wystarczy komputer z kamerą. Prowadzący, prelegenci i uczestnicy będą mogli włączyć się do wydarzenia zdalnie, z dowolnego miejsca na świecie. Jak tłumaczą twórcy, platforma pozwoli także na organizację wydarzeń wirtualnych i hybrydowych z wykorzystaniem profesjonalnego sprzętu do transmisji live.
- Za pomocą VEVENT HOUSE chcemy nie tylko utrzymać ciągłość eventów, ale też wiele rzeczy usprawnić i ułatwić. Umożliwiamy organizację wydarzeń w wysokiej jakości audiowizualnej, optymalizując czas i koszt ich produkcji, jednocześnie pozwalając organizatorom na dotarcie ze swoim przekazem do praktycznie nielimitowanej liczby uczestników - dodaje Marciniak.
Firma wprowadziła też nowe pojęcie - VEVENT®. Jak wyjaśnia CEO, to spotkanie w świecie online, pozwalające uczestnikom na przeżycie doświadczeń i kontaktu w innowacyjny, wielowymiarowy sposób, jednocześnie