Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


STOWARZYSZENIA
Site Poland rozmawia o teraźniejszości i przyszłości

Co czeka organizatorów incentive travel? Które z celów strategicznych warto wybrać w 2021 roku?Jakie działania mają szanse na realizację i powodzenie? Pytania te postawił sobie Zarząd Site Polska i spróbował na nie odpowiedzieć podczas spotkania strategicznego, które odbyło się online 6 listopada. 


To bardzo trudny rok dla branży, dla naszych członków i stowarzyszenia. Od marca lodowaty wiatr wieje nam w oczy, zamraża nasze biznesy. Niestety nie mamy żadnej pewności, że po zimie przyjdzie odwilż i nasz rynek odrodzi się… - czytamy w komunikacie wydanym po spotkaniu. - Mimo tych wszystkich trudności stowarzyszenie współdziała z innymi interesariuszami rynku dla dobra branży MICE w ramach Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Działania te będziemy kontynuować w 2021. Widzimy ogromną potrzebę rozmów z Rządem i wsparcia dla firm członkowskich. Działamy na kilku polach, Site Polska ma również swojego przedstawiciela w Radzie Przedsiębiorców przy Rzeczniku MŚP. W październiku br. złożyliśmy wniosek o wpis do KRS o działalności gospodarczej. Umożliwi to nam realizację długoletniego planu certyfikacji pilotów incentive dla turystyki wyjazdowej i przyjazdowej. Uważamy, że potrzeba szkoleń i certyfikacji zwiększy się w kolejnych latach, z uwagi na zmiany w tym obszarze spowodowane wpływem wirusa. Nasz rynek dotkną wkrótce nieodwracalne zmiany w zakresie zasobów HR. Dlatego jednym z naszych celów strategicznych jest rozwój i kształcenie kadr. Nowością na rynku będzie nasz Program Young Leaders. Stowarzyszenie umożliwi studentom oraz młodym członkom uczestnictwo w programach rozwojowych prowadzonych przez naszych profesjonalistów. Zapraszamy do tego programu wolontariuszy – mentorów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą i mogą poświęcić swój czas. Stowarzyszenie podjęło współpracę z Polską Organizacją Turystyczną i CVB widząc szanse w tym ,że Polska odnajdzie swoje miejsce na mapie nowych destynacji na wyjazdy incentive.Wstępne wyniki Site Incentive Travel Industry Index 2020 wskazują, że zmniejszeniu ulegną budżety, grupy będą mniej liczne, a wyjazdy będą krótsze. Jesteśmy pewni , że nasi członkowie uwzględnią te trendy i zaprojektują swoją ofertę wykorzystując potencjał  turystyczny naszego kraju. Planujemy szereg inicjatyw, np. podróże studyjne dla członków organizujących wyjazdy motywacyjne do wybranych regionów Polski. 

2020-11-09 10:57:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter