Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


MICE POLAND
Łukasz Adamowicz komentuje:
Bez MICE ten rower nie pojedzie

W najnowszym numerze MICE Poland przeczytasz między innymi komentarz Łukasza Adamowicza do dramatycznej sytuacji polskiego przemysłu spotkań ogromnych wpływach do PKB, jakie generował ten sektor przed pandemią oraz fatalnych skutkach ewentualnego upadku branży dla całej polskiej gospodarki. 

Stanęliśmy w obliczu drugiego lockdownu. Możemy już przestać codziennie o 10:30 śledzić komunikaty Ministerstwa Zdrowia, obecne ograniczenia już wyłączyły światło w sektorze MICE. Będzie to tym bardziej dotkliwe, że w odróżnieniu od marca, kiedy nasze hale produkcyjne były rozświetlone, teraz właściwie wyłączamy tylko światła awaryjne. Obecna sytuacja jest daleko bardziej niebezpieczna, niestety jej skutki będą dużo dalej idące. Powiedzmy wprost, zamknęliśmy ponownie działalność zanim ją wznowiliśmy. Jestem pełen podziwu, jak wiele firm i jak szybko wróciło. Pokazaliśmy, że nie czekamy na mannę z nieba, ale że jeśli tylko to jest w sposób bezpieczny możliwe, potrafimy nasze biznesy odtworzyć. Ta strategia była jednak bardzo kosztowna. Utrzymanie zasobów (w tym kluczowych pracowników), negocjacje z klientami (nadwerężające nasze relacje), rozmowy z bankami o przeniesieniu terminów spłaty kredytów i leasingów, ale też kolejne zaliczki za nowe i przeniesione projekty których możemy nie odzyskać. 9 miesięcy bez przychodu to obecnie wariant minimum. Tutaj nie ma się co czarować. Nadchodzi zima. Przetrwają najsilniejsi i najbardziej elastyczni.

ciąg dalszy komentarza Łukasza Adamowicza przeczytasz w listopadowym MICE Poland 

2020-11-20 10:02:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Ludzie branży

»

10 minut z... Cyrek Events

O szalonym roku 2020, nowych pomysłach i kreatywności, która pozwala utrzymać się na rynku w czasie kryzysu rozmawiamy z Katarzyną Kseniuk, Chief Operating Officer w agencji Cyrek Event

Zaczynaliśmy jako typowa agencja eventowa, która w ofercie miała standardowe usługi związane z organizacją konferencji, spotkań integracyjnych, targów czy jubileuszy. Dziś zdecydowanie bliżej nam do agencji kreatywnej, która jest w stanie kompleksowo zatroszczyć się o klienta – która kreuje, zaprojektuje i zrealizuje – i to tak w realu, jak i online! 

Newsletter

»

Zamów newsletter