Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


..

 

Redakcja Wiadomości Turystycznych zaprasza do udziału w debacie redakcyjnej:

Turystyka Przyjazdowa
Jaka recepta na sukces po kryzysie

Według oficjalnych źródeł w 2019 roku do Polski przyjechało 21 mln zagranicznych turystów. W tym roku osiągnięcie takiego wyniku będzie niemożliwe. Niestabilna sytuacja na świecie i wynikające z niej liczne obostrzenia i utrudnienia związane z podróżowaniem po świecie zniechęcają turystów do podróży, w tym również do odwiedzenia Polski. 

Zasadniczym wyzwaniem dla sektora turystyki przyjazdowej jest ustalenie planu na czas po pandemii. W dyskusji poruszymy aspekty najważniejsze dla odbudowy Polski jako kierunku turystyki przyjazdowej. Zapytamy naszych gości, jak polskie miasta, regiony, organizacje samorządowe i budżetowe, przedsiębiorcy powinni współpracować aby powrócić do poziomu turystyki przyjazdowej z 2019 roku. 

Będziemy rozmawiać o strategii promocji Polski, konkurencyjności naszej oferty, perspektywach na kolejne półrocze, czy czegoś nauczyliśmy się w okresie „kryzysu”

Udział w debacie potwierdzili:

Teresa Buczak - POT, 
Karolina Gnusowska Weiss - Weiss Travel,
Andrzej Hulewicz - Mazurkas Travel,
Piotr Laskowski - PIT Małopolska, 
Małgorzata Mańka-Szulik - Prezydent Zabrza
Grzegorz Soszyński - ekspert rynku turystycznego,
Rafał Szlachta - Prezes POT

Moderator: Dr Elżbieta Wąsowicz–Zaborek

Dyskusja odbędzie się 16 grudnia 2020 roku o godzinie 11.30
online na profilu facebookowym Wiadomości Turystycznych. 

Link do rejestracji (link) 

Zapraszamy do rejestracji i aktywnego uczestnictwa w dyskusji.

Więcej informacji:
Angelika Stach
forumagentow@wiadomosciturystyczne.pl
22 822 20 16

2020-12-10 12:21:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»



Ludzie branży

»

10 minut z... Cyrek Events

O szalonym roku 2020, nowych pomysłach i kreatywności, która pozwala utrzymać się na rynku w czasie kryzysu rozmawiamy z Katarzyną Kseniuk, Chief Operating Officer w agencji Cyrek Event

Zaczynaliśmy jako typowa agencja eventowa, która w ofercie miała standardowe usługi związane z organizacją konferencji, spotkań integracyjnych, targów czy jubileuszy. Dziś zdecydowanie bliżej nam do agencji kreatywnej, która jest w stanie kompleksowo zatroszczyć się o klienta – która kreuje, zaprojektuje i zrealizuje – i to tak w realu, jak i online! 

Newsletter

»

Zamów newsletter