Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Konkurs, który scala branżę

Konkurs Osobowość Roku MICE Poland znalazł już swoje stałe miejsce w kalendarzu polskiej branży spotkań. W świadomości jej uczestników funkcjonuje jako wydarzenie mające realny wpływ na rozwój tego sektora. Grudniowa gala przyciągnęła jeszcze większą liczbę uczestników niż w latach poprzednich, co jest dowodem na to, że konkurencja między pretendującymi do tytułu z roku na rok jest coraz mocniejsza.

Galeria Gala Osobowość Roku MICE Poland 2010, 10 grudnia, Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat”

Galeria Gala Osobowość Roku MICE Poland 2010, 10 grudnia – przygotowania

Już po raz trzeci na piedestał wyniesione zostały najważniejsze wartości branży MICE w Polsce. Każdy z tegorocznych nominowanych reprezentuje postawę godną naśladowania, nie tylko dzięki imponującej ścieżce kariery, ale również poprzez zaangażowanie, wiedzę i dobre relacje z branżowym otoczeniem. Ocena kandydatur oraz wyłonienie zwycięzców było zadaniem kapituły konkursu. Jak podkreślali jej członkowie, wybór do łatwych nie należał i mimo krytycznego podejścia, padło podczas obrad wiele słów uznania. Rzetelność, doświadczenie, etyka i duża kultura biznesowa oraz świadomość w szeroko pojętym sektorze MICE, a także działalność, która ten sektor wspiera – takimi cechami musi według kapituły charakteryzować się Osobowość Roku MICE Poland.
W kategorii Zleceniodawca Roku wygrała Barbara Hensel, internal communication and event manager, Sanofi-Aventis. Jest profesjonalistką w każdym tego słowa znaczeniu, jej relacje z partnerami i zleceniobiorcami są zawsze uczciwe i rzetelnie przekazuje informacje i potrafi dobrze ocenić bieżącą sytuację – takie opinie i argumenty pojawiały się zarówno wśród głosujących czytelników, jak i członków kapituły. Organizatorem roku został Michał Czerwiński, prezes zarządu, InDreams oraz prezes Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel. Jest osobą cenioną za prowadzenie rozsądnej polityki w branży. Postrzegany jako aktywny, posiadający dużą wiedzę i przebojowy biznesmen, który realizuje swoją koncepcję na to, by branża była doceniana za kreowanie produktów, których nie ma gdzie indziej. Dodatkowo potrafi wpływać na innych i przekonywać do swoich racji i pomysłów.
Wojciech Liszka, dyrektor sprzedaży i marketingu hotelu Radisson Blu Kraków zwyciężył w kategorii Menedżer Obiektu. W minionym roku udało mu się sfinalizować duże i znaczące projekty, takie jak uzyskanie eko-certyfikatu BS8901 czy Green Key. O jego sukcesie świadczy też nieustanny zapał do działania zarówno na rzecz rozwoju branży, jak i samego siebie. Doceniony także za działalność w stowarzyszeniach branżowych.
Zwycięzcy, których wyłoniono z łącznej liczby 30 nominowanych, ogłoszeni zostali podczas uroczystej gali, która odbyła się 10 grudnia w Centrum Bankowo-Finansowym „Nowy Świat”, w Warszawie. Powitanie odbyło się w rytmie I feel good Jamesa Browna, zagraną przez zespół Sticky Fingers, który wprowadził również gości w rockowy nastrój w dalszej części eventu. Prowadzący event – Tomasz Kammel, związany z branżą eventową i znający ją także od zaplecza – zaprosił na scenę przedstawicieli redakcji MICE Poland, a także partnera konkursu wiceprezesa Polskiej Organizacji Turystycznej Bartłomieja Walasa. Możliwości, jakie oferuje obiekt, w którym miała miejsce uroczystość przedstawił Witold Słowik, prezes CBF. Próbkę możliwości technicznych i oświetleniowych zaś zaprezentował Filip Hamerla, CEO w firmie Eventroom. Następnie na scenie pojawili się członkowie kapituły konkursu wraz z jej przewodniczącym Krzysztofem Celuchem, prezesem MPI Poland Club. Zaproszeni goście poznali także sylwetki wszystkich nominowanych.
W trakcie wieczoru można było jeszcze wsłuchać się brzmienia saksofonu, na którym grał Sławek Dudar, a także obejrzeć pokaz barmański, zorganizowany przez Flair Academy. Cały wieczór był w rękach DJ’a Łukasza Kołakowskiego z Mobilnej Sceny. W barach znaleźć można było drinki serwowane na bazie wódki Finlandia oraz degustować wina ze słowackich piwnic Małokarpackiego Szlaku Wina i posłuchać historii każdego z gatunków.
Uczestnicy imprezy mieli okazję do nawiązania wielu kontaktów biznesowych oraz przeprowadzenia rozmów w mniej formalnej atmosferze także podczas after party w restauracji W Komitecie.
– Idea jest jak najbardziej pozytywna. Dobrze, że co roku wyróżnia się osoby, które w jakimś sensie wybiły się na branżowej arenie. Zawsze jest szansa, że co roku będzie to ktoś nowy – mówi Marcin Nowak, managing partner, Rush Hours. Atmosferę wydarzenia podsycał optymizm panujący wśród gości, a także wspólna, dająca się odczuć, nadzieja na ciągłe podnoszenie branżowych standardów. – Idea konkursu jest bardzo ciekawa i na pewno bardzo przydatna dla branży. Dzięki niemu zostają docenieni najlepsi fachowcy w naszej branży. Konkurs nie tylko motywuje nas wszystkich, abyśmy cały czas doskonalili warsztat swojej pracy, ale również umożliwia nam naukę od tych najlepszych. Uzyskanie tytułu Osobowość Roku to niezwykły prestiż dla nagrodzonych osób. Sama gala była niezwykłym wydarzeniem, doskonale podkreślającym znaczenie konkursu. Była to wspaniała okazja, aby poznać bliżej zarówno laureatów konkursu, jak i osoby pracujące w naszej branży. Jestem pewna, że wszyscy uczestnicy świetnie się bawili, gdyż atrakcji było co niemiara – mówi Klaudia Johansen z agencji Eventage. Każdy miał też swoich faworytów wśród nominowanych, za których trzymał kciuki. – Oczekiwałam dokładanie takiego werdyktu i dlatego w pełni się z nim zgadzam. Sam pomysł konkursu jest świetny, scala on w jakiś sposób całą branżę i jest jej to potrzebne. Jest to również motywujące dla wszystkich osób związanych z branżą, zaczynają ją uważniej śledzić. Każdy z nas na to czeka z zainteresowaniem – mówi Agnieszka Milinkovic, dyrektor sprzedaży i wiceprezes zarządu NU Horizons, która była nominowana to tytułu Osobowość Roku MICE Poland w kategorii Organizator.
Mamy nadzieję, że ten rok obfitować będzie w wiele pomyślnych projektów, inicjatyw i dokonań, które wyłonią kolejne interesujące kandydatury do tytułu Osobowość Roku MICE Poland 2011. (xb)

2011-02-07 07:30:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter