Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


WYDARZENIA
Meetings Week Poland 2021: Przemysł spotkań 2.0 - sprawdź program

W czwartek (22 kwietnia) odbędzie się 9. edycja Meetings Week Poland. W programie zbudowanym z różnorodnych sesji znajdą się najważniejsze zagadnienia dla przechodzącego transformację przemysłu spotkań 2.0.


Tematykę wszystkich wystąpień i debat podczas Meetings Week Poland 2021 łączy wspólny mianownik: Przemysł spotkań 2.0. Prelegenci będą szukali odpowiedzi na pytania dotyczące funkcjonowania przemysłu spotkań w nowej rzeczywistości społecznej, gospodarczej i komunikacyjnej, oraz rozmawiali o funkcji, jaką obecnie mogą pełnić spotkania, które także jako narzędzia przeszły transformację. W wydarzeniu wezmą udział eksperci i praktycy branżowi, naukowcy, przedstawiciele rządu, convention bureaux i mediów.

Przemysł spotkań a pandemia: wyzwania, perspektywy i trendy

Wzorem poprzednich edycji Meetings Week Poland także w tym roku w ramach sesji z cyklu Poland Meetings Destination, grono ekspertów poruszy kluczowe dla polskiego przemysłu spotkań zagadnienia szukając odpowiedzi na pytania: Jaki będzie przemysł spotkań 2.0, czyli nasza branża po dostosowaniu się do najważniejszych zmian w sferze bezpieczeństwa kontaktów, podróżowania, wykorzystania najnowszych technologii komunikacji? Jak przetrwać, nie tracąc z oczu perspektywy rozwoju i profesjonalnego sukcesu w nowej rzeczywistości? Jak wreszcie nie przegapić szans dla polskiego rynku spotkań i indywidualnych projektów biznesowych?

Sesję otworzą Andrzej Gut-Mostowy (sekretarz stanu, MRPiT, oraz Anna Salamończyk-Mochel (wiceprezes POT). W dwóch panelach: Ratować czy rozwijać? oraz Jakie destynacje wygrają? wezmą udział także: Paula Fanderowska (prezes SKKP), Grażyna Grot-Duziak (prezes SITE Poland), Dagmara Chmielewska (prezes SBE), Mateusz Czerwiński (wiceprezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej) oraz Małgorzata Przygórka-Skowron (kierownik Kraków Convention Bureau). Sesję poprowadzi Juliusz Kłosowski (The Warsaw Voice).

Edukacja, kompetencje, liderzy – jak w nowej erze być najlepszym z najlepszych?

Sesja przygotowana przez SKKP będzie poświęcona nowym kompetencjom, niezbędnym w przemyśle spotkań 2.0, pracownikom przyszłości i świadomemu przywództwu w branży MICE. Punktem wyjścia do prezentacji i dyskusji jest konstatacja, że rynek pracy branży MICE pod wpływem Covid-19 doświadczył szczególnie bolesnych skutków. Nowe środowisko organizacji spotkań wymaga nowych kompetencji i umiejętności, dodatkowo jego częścią stała się atmosfera ciągłej niepewności. Dlatego uczestnicy tej sesji postarają się znaleźć odpowiedzi na pytania: Czy wykorzystaliśmy przestój spowodowany pandemią, aby zdobyć nowe umiejętności? Jakie kompetencje będą teraz kluczowe? Czy te posiadane są wystarczające, aby zdywersyfikować swoją działalność? W sesji udział wezmą dr Bartłomiej Walas (Wyższa Szkoła Turystyki i Ekologii w Suchej Beskidzkiej), dr hab. Jolanta Żyśko (Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie), Olga Krzemińska-Zasadzka (prezes zarządu SOIT), Agnieszka Nowińska (prezes PSTK), Krzysztof Paradowski (członek zarządu SKKP) oraz w roli moderatora Łukasz Cioch. Podczas tej części MWP odbędzie się inauguracja szkoleń Akademii SKKP, której dokonają prowadzące Akademię Anna Górska i Anna Nowakowska, oraz wręczenie nagród w konkursie „Przemysł Spotkań na 5!”.

Jak skuteczne i bezpiecznie motywować – czyli incentive travel w nowej rzeczywistości

Kryzys związany z pandemią zredefiniował możliwości, standardy organizacji podróży i podejście do bezpieczeństwa – zarówno Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, jak i SITE Poland, organizatorzy kolejnej sesji MWP 2021, podejmują inicjatywy na wielu płaszczyznach, aby konsekwencje tej redefinicji przekuć w praktyczne rozwiązania. W dyskusji o nowej rzeczywistości incentive travel pojawią się takie pytania: Jakie czynniki staną się impulsem decydującym o odbudowie popytu? Jak po roku działalności w reżimie sanitarnym linie lotnicze i hotele są przygotowane do obsługi podróżnych i gości? Jakie są perspektywy powrotu incentive travel w krajach europejskich i pozaeuropejskich? Czy pandemia zmieni podejście do Polski jako destynacji dla programów incentive travel? W panelu dyskusyjnym wezmą udział Aneta Książek (Poland Convetion Bureau POT), Grażyna Woźniczka (Polka Travel), Alicja Panasiuk (Accor Hotels), Łukasz Adamowicz (wiceprezes zarządu SOIT), Robert Andrzejczyk (Polskie Linie Lotnicze LOT) oraz w roli moderatora Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl). Wprowadzeniem do panelu będzie prezentacja podsumowująca sytuację rynkową i trendy w organizacji podróży podczas pandemii, którą przedstawi Grażyna Grot-Duziak (prezes SITE Poland).

Eventowe cyberbezpieczeństwo czyli event 2.0

Stowarzyszenie Branży Eventowej poświęci swoją sesję kluczowemu wyzwaniu eventów 2.0 czyli cyberbezpieczeństwu. Podczas panelu zostaną poruszone następujące zagadnienia: zdefiniowanie eventu 2.0 oraz cyberbezpieczeństwa w eventach, aspekty prawne i ochrona danych osobowych uczestników wydarzenia, rozwiązania związane z zabezpieczeniem narzędzi do organizacji wydarzeń, zagrożenia, z którymi branża eventowa spotyka się w trakcie organizacji wydarzeń online. W debacie wezmą udział Anna Coban (Legal Coban), Łukasz Kistar (ekspert [cyber]bezpieczeństwa), Krzysztof Dobrowolski (ConnectTo), Janusz Jabłoński (BERM) oraz jako moderator Dagmara Chmielewska (prezes SBE).

Socjologiczne skutki pandemii i ich wpływ na branżę spotkań

MPI Poland Chapter wraz z zaproszonymi ekspertami przyjrzy się socjologicznym skutkom pandemii i ich wpływowi na przeobrażenia branży spotkań. O stosunku do pandemii w zależności od pozycji społecznej, będzie mówił socjolog prof. dr hab. Henryk Domański (Instytut Filozofii i Socjologii PAN w Warszawie). Głównym celem tego wystąpienia będzie pokazanie zróżnicowania ocen działań rządu w obliczu pandemii w zależności od miejsca w strukturze społecznej. W prezentacji „Życie społeczne w czasie pandemii - refleksje socjologiczne” prof. UG dr hab. Radosław Kossakowski (Uniwersytet Gdański) wskaże główne wnioski z dostępnych w Polsce badań dotyczących życia społecznego w czasach pandemii. Analiza będzie dotyczyła takich wymiarów, jak: praca zawodowa, relacje społeczne, sposoby spędzania czasu, emocje społeczne, zmiana nawyków dotyczących aktywności fizycznej. Finałową prezentacją będzie ujęcie ekonomiczno-technologiczne branży spotkań w okresie pandemii, które przedstawi prof. UEK dr hab. Krzysztof Borodako (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie). W prezentacji zostanie podjęta próba wskazania zmian w obszarze ekonomicznym oraz technologicznym organizacji wydarzeń przy jednoczesnym przedstawieniu sześciu filarów działania firm zorientowanych na innowacje.

Międzynarodowe środowisko na rzecz przyszłych liderów

W ramach Meetings Week Poland 2021 odbędzie się XVI edycja IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum, która tradycyjnie zgromadzi międzynarodowych mówców. Różnorodne tematy dotyczące budowania swojej kariery, rozwoju osobistego, równowagi oraz edukacji w nowej rzeczywistości podejmą: Aoife Delaney (DMC Network, prezes SITE Global, Irlandia), Wojciech Liszka (prezes, Z-Factor, Polska), Aida Bella (dyrektor Biura Rzecznika Prasowego, Rzecznik Prasowy w Totalizator Sportowy, Polska), Miguel Neves (strateg ds. mediów społecznościowych na miguelseven.com, redaktor naczelny EventMB, członek zarządu MPI, członek Events Industry Council, Dania), Jessie States (CMP, CMM, dyrektor MPI Academy, Stany Zjednoczone), Hannah Lee (producent konferencji i zarządzająca programami edukacyjnymi w ramach wydarzeń pod marką IMEX, Wielka Brytania) oraz dr Krzysztof Celuch (Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa Vistula, prezes Celuch Consulting, Polska).

Meetings Week Poland różnorodny i otwarty

Nowością tegorocznego programu jest sesja Open Pitch. Każdy, kto chciał przedstawić swój pomysł, wygłosić opinię czy punkt widzenia na dany temat, mógł dołączyć do grona mówców i wystąpić podczas Meetings Week 2021. Swoje prezentacje w tej formule przedstawią Małgorzata Bartosik (WindEurope), Adrian Czyczerski (Meeting Application), Jarosław Hulboj (BCD Meetings & Events Poland, SITE Poland), Rafał Kassan (laureat konkursu SKKP Przemysł Spotkań na 5!) oraz Lidia Popławska (Eventy Diamenty).

MP Power Awards: Najlepsze agencje eventowe w Polsce

Gala rozdanie nagród MP Power Awards, jednocześnie finałowe wydarzenie Meetings Week Poland 2021 odbędzie się 19 maja. 23 kwietnia natomiast organizator konkursu MeetingPlanner.pl zaprezentuje agencje eventowe, które dzięki liczbie punktów zdobytych w konkursie MP Power Awards znalazły się na krótkiej liście do tytułu Agencji Eventowej Roku 2020. Podczas sesji w ramach Meetings Week Poland, sprawdzimy, jak przetrwali ten rok najsilniejsi w branży i co przemysł spotkań 2.0. oznacza z perspektywy ich biznesu. 

 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wymagana jest rejestracja na wszystkie sesje 22 kwietnia (godz. 9.45 – 17.15). https://www.meetingsweek.pl/rejestracja

Sesja 23 kwietnia odbędzie się o godz. 11.00.

Organizatorami Meetings Week Poland są: Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, MPI Poland Chapter, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, SITE Poland, Polska Organizacja Turystyczna Poland Convention Bureau, Szkoła Główna Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie, The Warsaw Voice oraz MeetingPlanner.pl.

www.meetingsweek.pl

 

Partnerem medialnym wydarzenia jest MICE Poland.

2021-04-16 12:42:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter