Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


KURSY
Akademia SKKP zaprasza na kolejny kurs

Na platformie edukacyjnej Akademia SKKP online dostępny jest kolejny kurs pt. „Profesjonalna organizacja wydarzeń post COVID-19”. Prowadzi go Anna Jędrocha, wiceprezes zarządu SKKP.


 

Kurs jest częścią cyklu „Zarządzanie w branży MICE”, który składa się z 10 szkoleń, będących kompendium wiedzy o branży. Szkolenia kierowane są bezpłatnie dla pracowników branży turystycznej, osób szukających zatrudnienia w sektorze turystycznym, studentów oraz absolwentów kierunków turystycznych.  Odpłatnie szkolenia przeznaczone są dla kadry kierowniczej tj. managerów w hotelu, PCO, DMC, agencji eventowych i restauracji.

Kurs „Profesjonalna organizacja wydarzeń post COVID-19” trwa 1,5 godz. i podzielony jest na 3 moduły obejmujące następujące zagadnienia:

Rynek międzynarodowych kongresów i Ambasadorzy Kongresów

  • Typy kongresów i ich właściciele (meeting owners)
  • Cele kongresów, interesariusze rynku spotkań
  • Organizacje zrzeszające organizatorów kongresów 
  • Narzędzia wyszukiwania kongresów 
  • Programy Ambasadorów Kongresów  – cele i kierunki rozwoju programu, 
  • Dorobek polskiego Programu Ambasadorów Kongresów
  • Obowiązki i korzyści Ambasadorów Kongresów Polskich
  • Kto może zostać Ambasadorem Kongresów?

Organizacja kongresu - PCO - strategiczny partner, zakres usług, różne modele finansowania

  • Przygotowanie i realizacja,
  • Komitet organizacyjny, komitet naukowy, komitet honorowy,
  • Pre- post-congress tours, program towarzyszący
  • Legacy impact
  • Protokoły „health & safety”
  • Attendee experience management

Modele współpracy z  partnerami  i dostawcami

  • Kontraktowanie obiektu kongresowego – warunki współpracy, zakres usług oferowanych przez obiekt, zasady wprowadzania dostawców usług zewnętrznych
  • Wybór dostawców usług, zawieranie umów
  • Współpraca z mediami, sponsorami, patronami
  • Finansowanie kongresu, przygotowanie i realizacja budżetu, rozliczenie kongresu
  • Zarządzanie ryzykiem

Po każdym kursie, po zaliczeniu testu kompetencyjnego, otrzymuje się certyfikat ukończenia szkolenia, a po pozytywnym zaliczeniu wszystkich 10 kursów Certyfikat Event Managera Akademii SKKP. Aby wziąć udział w szkoleniu wystarczy zarejestrować się na platformie edukacyjnej Akademia SKKP online www.akademia.skkp.org.pl, gdzie dostępne są tematy wszystkich pozostałych kursów, które będą ukazywały się sukcesywnie do końca maja 2021 roku.  Po otrzymaniu linku do aktywacji, można brać udział w kursach w dowolnym, wybranym czasie.

Projekt realizowany jest w ramach zadania publicznego współfinansowanego przez Ministerstwo Rozwoju, Pracy i Technologii

Dodatkowych informacji udziela:

Anna Górska, Kierownik Projektu

Symposium Cracoviense Doradca Zarządu

ICCA Board Member

Wiceprezes Zarządu ds. Współpracy Międzynarodowej SKKP

E-mail: anna.gorska@skkp.org.pl; tel. + 48 664 411 429

2021-05-07 09:18:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter