Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


NOWE WYDANIE
PCO w stronę specjalizacji i zielonych spotkań
 

Projektowanie doświadczeń, symbioza między wydarzeniami on-line i fizycznymi, nowe rodzaje spotkań oraz nastawienie na zrównoważony rozwój – to tylko niektóre z wyzwań przed którymi stoją PCO w XXI wieku - pisze Anna Górska w najnowszym wydaniu MICE Poland.

 

Przewiduje się ogromną zmianę roli PCO (Professional Congress Organiser). Zobaczymy różne rodzaje spotkań. Wszyscy mówią o hybrydzie, ale hybryda sama w sobie nie jest nawet jednym rodzajem spotkania i nie będzie to jedyna oferta na rynku. Pozostaną z nami wydarzenia wirtualne, ale wrócą również te osobiste. Kluczem będzie wiedza, jakie jest do nich odpowiednie podejście, czym się to podejście różni i jakie w danym przypadku zastosować.

Rozmiar spotkań najprawdopodobniej się zmniejszy. Głównym powodem wykorzystywania mniejszej przestrzeni w obiektach niż w przeszłości jest fakt, że pewien odsetek uczestników i wystawców będzie chciał nadal uczestniczyć w wydarzeniu online. Według ankiety przeprowadzonej wśród członków IAPCO 2020, dotyczącej oczekiwań PCO wobec obiektów pod względem technologii, aż 70,2% respondentów stwierdziło, że oczekują iż obiekty będą miały pełną infrastrukturę technologiczną do organizacji wydarzeń wirtualnych u siebie na miejscu.
Przejście na wydarzenia online na dużą skalę to jedna z najważniejszych zmian w branży eventowej. Wyzwaniem, natomiast jest przełożenie osobistych interakcji i networkingu na przekonującą strategię online. Firmy inwestują znaczne kwoty w wirtualne platformy eventowe. Ciągle słyszymy o firmach high-tech, które wprowadzają do swoich ofert platformy samoobsługowe do wirtualnych spotkań i będziemy musieli dostosować się do zmian, jakie to przyniesie.

Będziemy obserwować coraz więcej klientów, którzy mają możliwość samodzielnego robienia wydarzeń, przynajmniej w części wirtualnej. Ponieważ wirtualne spotkania stają się towarem samym w sobie, PCO będą musiały rozwinąć nowe umiejętności, aby być swego rodzaju producentami telewizyjnymi, a jednocześnie wiedzieć, jak organizować wydarzenia fizyczne na miejscu. Może to spowodować rozróżnienie między PCO – tymi, którzy decydują się skupić tylko na organizacji wydarzeń na miejscu, tymi, którzy mogą skupić się na eventach wirtualnych, i tymi, którzy dostarczą kombinację tych usług. Na pewno kompetencje PCO będą musiały szybko ewoluować, aby dopasować się do nowych potrzeb współczesnych klientów.


Cały artykuł przeczytasz w sierpniowym wydaniu MICE Poland 

2021-08-18 08:29:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter