Strona główna  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


BRANŻA

Branża eventowa z nowym wsparciem. Szansa na lepszy dialog


Fot. Grzegorz Jurkowski

Business Centre Club powołało Komisję ds. Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Pierwsze posiedzenie Komisji odbyło się pod koniec października, w trakcie konferencji Event Biznes-Nowe Horyzonty.

Komisja powołana została w trakcie zeszłotygodniowego wydarzenia zorganizowanego przez Stowarzyszenie Branży Eventowej. W jej składzie znaleźli się m. in. przedstawiciele takich firm jak: Orange, Mastercard, Siemens, Impel, RASP oraz TVP. Podczas inauguracyjnego posiedzenia podpisane zostało porozumienie o współpracy członków SBE z przedstawicielami Komisji. Głównym celem powołanego przy BCC organu jest zbliżenie branży eventowej, korporacji oraz mediów. Pozostałe kluczowe cele Komisji to m.in.: lobbing na rzecz stworzenia narzędzi wspierających organizację międzynarodowych wydarzeń korporacyjnych w Polsce, a także propagowanie dobrych praktyk i stworzenie kodeksu zasad sponsoringu oraz partnerstwa przy organizacji eventów. Istotnym zadaniem nowego organu jest także stworzenie Departamentu ds. Przemysłu Spotkań i Wydarzeń, który będzie pełnił rolę „parasola ochronnego” dla branży. Dodatkowo, w planach jest również zgłoszenie do Komisji Europejskiej postulatu dotyczącego formalizacji zawodu event managera. Przewodniczącą organu została dyrektorka ds. projektów BCC Dagmara Chmielewska, związana z branżą eventową od kilkunastu lat. W trakcie swojej kariery pełniła m.in. funkcję dyrektorki zarządzającej, a następnie prezeski zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej. W składzie Komisji znalazły się również: Oktawia Niemczuk, kierowniczka działu marketingu w Orange, Karolina Wawrzyniak, manager government engagement w Mastercard oraz Dorota Haller, dyrektorka departamentu client solutions w Ringier Axel Springer Polska. Członkami nowego organu zostali także: Damian Stefaniak, supply chain management w Siemens, Dawid Frik, dyrektor marketingu w Impel Group oraz Robert Kęsik, kierownik produkcji Agencji Kreacji Rozrywki i Oprawy TVP. OM

2024-11-06 08:27:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Wydarzenie

»



Ludzie branży

»

Łukasz Mączka

Dyrektor sprzedaży i marketingu w Crystal Mountain

O sobie: 

Zawodowo: Od zawsze sprzedawca. Od ponad dekady hotelarz. Całe zawodowe życie związane ze Śląskiem Cieszyńskim i Beskidami. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Prywatnie: Jestem psiarzem, aktualnie towarzyszy mi Astor – kundel doskonały, ze schroniskową przeszłością. Razem odkrywamy piękno Beskidów, a wędrówki pozwalają mi ładować baterie.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter