Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Statystyki wspomagają lobbing

Branża meetingowa w USA, której wartość dla amerykańskiej ekonomii szacuje się na 907 miliardów dolarów, jest dziesiątą na liście największych przemysłów w stanach. Tym samym ustępuje tylko takim potęgom, jak m.in. branża filmowa, samochodowa czy hazardowa.

\"\"Z badań przeprowadzonych przez PricewaterhouseCoopers wynika, że w 2009 r. w Stanach Zjednoczonych odbyło się 1,8 milionów eventów, z czego 71 proc. to spotkania biznesowe, 15 proc. konferencje, a pozostałe to spotkania incentive i targi. Na liście najczęściej wybieranych miejsc przez eventowców w USA były hotele, w których odbyło się aż 1,5 miliona spotkań. Przeprowadzone badania mają bardzo duże znaczenie dla branży MICE w Stanach Zjednoczonych, utwierdzając jej przedstawicieli w przekonaniu o sile na rynku amerykańskim, a także dając kartę przetargową na przyszłe lata. Raport, który zatytułowany jest „Znaczenie branży meetingowej dla gospodarki Stanów Zjednoczonych” ma być ważnym elementem w rękach eventowców, który może być używany m.in. przy lobbingu polityków.
Teraz będą mogli oni zobaczyć fakty i liczby zawarte w raporcie, który pokazuje jak duże znaczenie dla ekonomii amerykańskiej mają eventy, co może zaowocować większym uznaniem branży wśród rządzących i rozwojem tego rynku. Badania, do których stworzenia potrzebnych jest 6000 pracowników branży biorących udział w testach, są planowane już w kolejnych krajach. Pierwszą zapowiedź usłyszeliśmy od przedstawicieli MPI w Wielkiej Brytanii. (sn)
www.mpiweb.org, www.pwc.com

2011-04-11 08:02:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter