Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Katowice chcą być liderem w przemyśle spotkań

Katowice pozycjonują się jako lokalizacja MICE. Odkąd w mieście powstało biuro convention, jego przedstawiciele podejmują działania, aby zaprezentować potencjał Katowic w sektorze spotkań.

– Meeting industries to ważny element realizacji strategii rozwoju Katowic w obszarze turystyki – podkreślał podczas konferencji „Katowice – energia spotkań” wiceprezydent miasta Arkadiusz Godlewski.
– Chcemy zbudować sieć współpracy między różnymi podmiotami działającymi na rynku i pokazać, że Śląsk to miejsce, gdzie warto przyjechać i zorganizować kongres czy konferencję. Podczas tego spotkania o stereotypach jako jednej z barier w rozwoju produktu mówił Krzysztof Cieślikowski z Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej.
– Trzeba zmienić masowy negatywny obraz Śląska, poszukać w ramach promocji swoich „naj”. W województwie śląskim jest największe skrzyżowanie szlaków komunikacyjnych, jest największa Specjalna Strefa Ekonomiczna, w 2012 roku hala „Spodek” z nowym Międzynarodowym Centrum Kongresowym będzie największym miejscem dla organizacji imprez biznesowo-targowych w kraju, najdynamiczniejszy wzrost liczby turystów zagranicznych w hotelach jest notowany właśnie tutaj i aż 6 najbardziej zielonych miast w Polsce leży w naszym regionie! Doświadczenia procesu transformacji dawnych europejskich ośrodków przemysłowych w nowoczesne destynacje turystyki biznesowej przedstawił Rob Davidson z Uniwersytetu Westminster w Londynie.
– Trzeba określić, jaki jest właściwy rynek dla Katowic (np. Wiedeń specjalizuje się w konferencjach medycznych, Sztokholm w imprezach bankowo-finansowych). Katowice powinny postawić na spotkania biznesowe dla przemysłu ciężkiego i energetycznego. Tutaj macie specjalistyczną kadrę w tej dziedzinie, a poza tym uczestnicy konferencji będą mieli okazję do zwiedzenia unikatowych zabytków techniki – przekonywał. (jk)
„Katowice – energia spotkań”, 29 czerwca, Angelo hotel, Katowice

2010-08-02 18:51:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter