Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Katowice chcą być liderem w przemyśle spotkań

Katowice pozycjonują się jako lokalizacja MICE. Odkąd w mieście powstało biuro convention, jego przedstawiciele podejmują działania, aby zaprezentować potencjał Katowic w sektorze spotkań.

– Meeting industries to ważny element realizacji strategii rozwoju Katowic w obszarze turystyki – podkreślał podczas konferencji „Katowice – energia spotkań” wiceprezydent miasta Arkadiusz Godlewski.
– Chcemy zbudować sieć współpracy między różnymi podmiotami działającymi na rynku i pokazać, że Śląsk to miejsce, gdzie warto przyjechać i zorganizować kongres czy konferencję. Podczas tego spotkania o stereotypach jako jednej z barier w rozwoju produktu mówił Krzysztof Cieślikowski z Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej.
– Trzeba zmienić masowy negatywny obraz Śląska, poszukać w ramach promocji swoich „naj”. W województwie śląskim jest największe skrzyżowanie szlaków komunikacyjnych, jest największa Specjalna Strefa Ekonomiczna, w 2012 roku hala „Spodek” z nowym Międzynarodowym Centrum Kongresowym będzie największym miejscem dla organizacji imprez biznesowo-targowych w kraju, najdynamiczniejszy wzrost liczby turystów zagranicznych w hotelach jest notowany właśnie tutaj i aż 6 najbardziej zielonych miast w Polsce leży w naszym regionie! Doświadczenia procesu transformacji dawnych europejskich ośrodków przemysłowych w nowoczesne destynacje turystyki biznesowej przedstawił Rob Davidson z Uniwersytetu Westminster w Londynie.
– Trzeba określić, jaki jest właściwy rynek dla Katowic (np. Wiedeń specjalizuje się w konferencjach medycznych, Sztokholm w imprezach bankowo-finansowych). Katowice powinny postawić na spotkania biznesowe dla przemysłu ciężkiego i energetycznego. Tutaj macie specjalistyczną kadrę w tej dziedzinie, a poza tym uczestnicy konferencji będą mieli okazję do zwiedzenia unikatowych zabytków techniki – przekonywał. (jk)
„Katowice – energia spotkań”, 29 czerwca, Angelo hotel, Katowice

2010-08-02 18:51:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»




Ludzie branży

»

Personalnie... Mateusz Czerwiński

Wiceprezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej.
 

Zawodowo: Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego – Instytutu Kultury Współczesnej. Pracę w branży spotkań rozpoczął w agencjach MICE. Jako jeden z pierwszych w Polsce wdrażał rozwiązania standardu spotkań zrównoważonych BS 8901. W Warsaw Convention Bureau odpowiedzialny za planowanie i realizację działań marketingowych Warszawy. W latach 2015–2018 dyrektor działu Warsaw CvB w Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Od czerwca 2018 r. Wiceprezes WOT.

Prywatnie: Tata dwójki dzieci, z którymi się wspina, trenuje krav magę i planuje budowę własnego kampera.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter