Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Efekt wow dwa lata przed uruchomieniem sprzedaży

Pierwszy model hybrydowego samochodu BMW będzie dostępny na rynku w 2013 roku. Jego cena wyniesie ok. 150 tys. funtów, dlatego BMW już teraz postanowiło promować swój najnowszy wynalazek.



Koncern BMW dąży do tego, aby „BMW i” stało się indywidualną marką, z którą będą mogli współpracować inni producenci, tworząc powiązane produkty, takie jak smartphone’y czy oprogramowania i aplikacje pod tym samym brandem. Pozycjonowanie marki i wykreowanie efektu wow to główne założenia eventu z okazji premiery i8. Przy wyborze obiektu zleceniodawcy zależało najbardziej na tym, żeby było to miejsce unikalne, posiadające potencjał prezentacji auta w dużej przestrzeni i dające gościom możliwość przeżycia odpowiednich doświadczeń za pomocą jedzenia, serwisu i wywołania dużego wrażenia. Przedstawiciele irlandzkich mediów i dealerzy samochodów zaproszeni zostali na Stadion Aviva w Dublinie, gdzie na dzień przed eventem umieszczono już prototyp pojazdu, który był specjalnie eskortowany z Wielkiej Brytanii. Całe wydarzenie odbywało się w przeszklonym i wysokim na dwa piętra atrium. Wprowadzenie samochodu na trzecie piętro obiektu zajęło trzy godziny i wymagało użycia specjalnego dźwigu zewnętrznego. W celu zwiększenia skupienia gości na prezentacji, do czasu wieczornego bankietu zasłonięto widok na murawę stadionu. Wielkie powierzchnie szklane w obiekcie BMW użyło w celach brandingowych. W różnych częściach pomieszczenia rozmieszczone zostały również ekrany plazmowe. Specjalnie wyprodukowane materiały winylowe umieszczone przy wejściu miały na celu komunikowanie hasła przewodniego eventu „Joy is futureproof”. W dekoracjach dominował kolor biały z domieszką czarnego, natomiast zastawy stołowe i krzesła były przezroczyste. Kolorystyka ta nawiązywała bezpośrednio do barw samochodu, który prezentowany był w centralnym punkcie w sali.

Event: Premiera samochodu BMW i8
Klient: BMW Organizator: Euro Events
Miejsce: Stadion Aviva w Dublinie

2011-08-01 07:42:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Nowe oferty- technologia i nie tylko

»

Outdoor w każdym numerze

»

Newsletter

»

Zamów newsletter