Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Launch produktu charytatywnie

Turniej golfowy Short 2011 Samsung Seria 9 był przede wszystkim wydarzeniem charytatywnym, które miało wspomóc Fundację Polsat Dzieciom. W praktyce okazało się, że była to również świetna okazja do zaprezentowania przez firmę Samsung jej nowego produktu.

Pierwszy w Polsce turniej gry krótkiej umożliwił wszystkim amatorom gry w golfa wzbogacenie swoich umiejętności praktycznych. Wydarzeniu przyświecał jednak przede wszystkim cel charytatywny. Całość dochodu z turnieju została przeznaczona na rzecz Fundacji Polsat Dzieciom.

Założenia
Turniej został zorganizowany z myślą o osiągnięciu dwóch podstawowych celów. Pierwszym było przekonanie graczy w Polsce do innego, mniej popularnego stylu w golfie. – Turniej miał za zadanie uświadomienie wszystkim amatorom gry w golfa, jak ważna jest tzw. krótka gra, czyli uderzenia w promieniu ok. 30 metrów od dołka. To właśnie te uderzenia decydują o klasie zawodnika. Z drugiej strony są często niedoceniane przez graczy, bo wymagają systematycznego i żmudnego treningu – opowiada Krzysztof Czupryna, pomysłodawca i organizator wydarzenia. Drugim, bardzo ważnym celem było zebranie środków finansowych, które miały wspomóc Fundację Polsat Dzieciom.

Realizacja
Samsung był głównym partnerem tego turnieju, który stał się jednocześnie okazją do przeprowadzenia prezentacji najnowszego Notebooka Serii 9. Launch produktu odbył się w niecodziennych warunkach, gdyż firma przekazała nowy model przenośnego komputera na licytację, z której dochód został przeznaczony na zasilenie konta Fundacji Polsat Dzieciom, reprezentowanej w tym dniu przez prezes Elżbietę Zającównę. Na potrzeby eventu dla Samsunga został przygotowany kompleksowy branding. Na parkingu przed obiektem rozmieszczone zostały billboardy, na których oprócz nowego notebooka widniało logo turnieju. Marka eksponowana była zarówno na polu golfowym, gdzie znalazły się m.in. banery, taśmy, balony wielkoformatowe oraz flagi, jak i wewnątrz obiektu, w którym uczestnicy odbierali swoje kryształowe nagrody po zakończeniu zawodów. Oprócz obrandowanych standów Samsung przygotował pokaz innych produktów (telewizory i telefony). Wszystkie urządzenia były połączone bezprzewodowo, co pozwoliło na wyświetlenie na nich spójnej prezentacji. Zmaganiom Short 2011 Samsung Seria 9 towarzyszyły dodatkowo zawody Handicap Golf Challenge. Oba turnieje odbyły się pod patronatem Polskiego Związku Golfa i oba były sędziowane przez sędziów PZG. Wzięło w nich udział około 80 zawodników, w tym wiele osobistości ze świata sportu, biznesu i showbiznesu. Oprócz rywalizacji o miano mistrza golfowej precyzji, w trakcie zawodów prowadzone były specjalne kliniki golfowe poświęcone krótkiej grze oraz technice gry w golfa dla zawodników, gości i vipów. Wśród pozostałych partnerów i sponsorów znalazły się również firmy WinnicoBoats, Rekwar oraz Akademia Golfa David Ledbetter. Oprawę medialną zapewniła telewizja Polsat (Polsat Cafe, Polsat Play i ekipa programu Się Kręci). Ponadto nagrody dla zwycięzców ufundowała sieć restauracji BierHalle.

Wnioski
Przygotowania do turnieju zaczęły się już na kilka tygodni przed planowaną realizacją, choć najintensywniejsze działania miały miejsce w ostatnich dwóch tygodniach i zakończyły się o północy w dniu poprzedzającym. Goście od 8 rano zaczęli pojawiać się na polu golfowym i przez cały dzień mieli zapewnioną opiekę concierge oraz pomoc hostess. Program dnia został zrealizowany zgodnie z założeniami zarówno organizatorów, jak i partnerów i sponsorów wydarzenia.

Zleceniodawca
Paweł Ziemiński
sales & marketing, director IT products
Samsung Electronics Polska

Event wpisał się w część działań wprowadzających nasz nowy notebook serii 9 na rynek polski. Produkt ten jest aktualnie najbardziej prestiżowym z linii notebooków Samsung, stąd chęć połączenia jego premiery z taką właśnie prestiżową imprezą na polu golfowym. Zgromadziła ona grono osób, które można określić potencjalnymi nabywcami tego produktu. Liczymy na to, że uczestnicy eventu dowiedzieli się o wielu zaletach tego produktu i mieli okazję go przetestować.

Organizator
Maciej Miszczak
prezes zarządu
Key Solution

Wszyscy tego dnia pracowaliśmy na rzecz Fundacji Polsat Dzieciom. Nie byłoby to możliwe bez pozyskania sponsorów, a w szczególności firmy Samsung, która zdecydowała się zaprezentować, właśnie podczas turnieju, swój najnowszy notebook serii 9. Stąd też pochodzi nazwa turnieju Short 2011 – Samsung Seria 9. Ekipa Key Solution była na miejscu już z samego rana i do późnych godzin wieczornych zajmowała się obsługą gości, od rejestracji zawodników aż do rozdania trofeów.

Klient: Samsung, O
rganizator: Key Solution,
Miejsce: Pole Golfowe Lisia Polana w Pomiechówku k. Warszawy,
Liczba uczestników: ok. 300,
Data: 21 maja,
Budżet: ok. 50 tys. zł

2011-08-16 08:38:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter