Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

SOIT ogłasza nową strategię

Jej kluczowym elementem będzie określenie standardów przetargowych, jakie powinny obowiązywać we współpracy pomiędzy agencjami incentive, a zleceniodawcami. SOIT chce, aby ograniczyć do czterech liczbę podmiotów zapraszanych do przetargu.

Podkreśla również konieczność informowania agencji o budżetach przeznaczonych na wyjazd incentive. Ma to pomóc w przygotowaniu optymalnych ofert, odpowiadających rzeczywistym oczekiwaniom zleceniodawców. SOIT postuluje także, aby koszty organizacji wyjazdu były ponoszone w całości przez klienta, jeszcze przed realizacją zlecenia. Obecnie bardzo często to agencja musi płacić za wszystkie usługi z tym związane, co dla większości firm jest dużym obciążeniem. Przeprowadzono ponadto analizę SWOT dotyczącą szans i zagrożeń, jakie mogą pojawić się w branży incentive w ciągu najbliższych kilku lat.

\"\"

– Mocnymi stronami branży są z pewnością jej specjalizacja, elastyczność, krótki proces decyzyjny i niepowtarzalność produktu, jakim jest incentive. Niestety są i zagrożenia, takie jak dość duże rozdrobnienie rynku, niejasna sytuacja prawna świadczenia usług w tym zakresie, brak stałej współpracy z klientami czy wysoki koszt prowadzenia działalności i przygotowania ofert wyjazdowych – mówi Justyna Skubis, dyrektor zarządzająca SOIT. Stowarzyszenie wypracowuje także koncepcję strategii działań i komunikacji. Zostaną szczegółowo określone grupy docelowe komunikacji i komunikaty, na których będzie się koncentrował SOIT. Kluczowe elementy nowej strategii zostały wypracowane w trakcie dwóch spotkań roboczych SOIT. Są to ogólne założenia, szczegółowy plan działania musi zostać jeszcze potwierdzony przez zarząd stowarzyszenia. (mk)
www.soit.net.pl

2011-08-16 08:41:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter