Już wkrótce – 7 września w klubie ‘de lite’ – kolejna impreza z cyklu Creative Heads. Tym razem na branżę komunikacji marketingowej, oprócz porcji dobrej muzyki i zabawy, czeka podróż w czasie... do lat wczesnoszkolnych!
Fire FLy Group zaprasza event managerów na kolejną imprezę z cyklu Creative Heads. Tym razem scenariusz wydarzenia potoczy się wokół hasła „Back to school”, a więc lat wczesnoszkolnych.
– Aby wprowadzić gości w szkolny klimat i pozwolić im oderwać się od codziennego życia, klub ’de lite’ zmieniamy w przestrzeń pełną gier i zabaw. W imprezę integrującą branżę, wpleciemy element rywalizacji. Chyba żaden „uczeń” nie zrezygnowałby z adrenaliny, jaką dostarczą mu gry Wii, wyścigi na torze Carrera czy nawet... konkurs skoków na skakance. Nie zabraknie też porcji dobrej muzyki, o którą zadba DJ Deev M” – opowiada Szymon Tomasik, Art & Communication Manager klubu ‘de lite’, w którym odbywa się Creative Heads.
Cykl imprez Creative Heads to pomysł na integrację branży komunikacji marketingowej i zacieśnianie kontaktów w ramach środowiska. Ma się on stać platformą wymiany myśli i inspiracją do kreatywnych działań, a jednocześnie jest sposobnością do wspólnej zabawy w klubowej atmosferze. Pierwsza impreza odbyła się 25 maja.
Partnerami Creative Heads są organizacje skupiające branżę komunikacji marketingowej: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, platforma komunikacji marketingowej, rozrywki i technologii FireFly Group, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i Stowarzyszenie Branży Eventowej. Patronat nad imprezą objęły: Harvard Business Review, Media&Marketing Polska, Mediarun, MICE Poland, Radio PIN, Newsline, Essence. Magazyn ludzi sukcesu oraz Business Woman&Life. Sponsorami Creative Heads są natomiast: Nintendo, Wii, Holmes Place, Bacardi, Frugo, meskiezabawki.com i Fitella.
www.fireflygroup.pl