Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Kolejne spotkanie Creative Heads pod hasłem pod \"Back to school\"

Już wkrótce – 7 września w klubie ‘de lite’ – kolejna impreza z cyklu Creative Heads. Tym razem na branżę komunikacji marketingowej, oprócz porcji dobrej muzyki i zabawy, czeka podróż w czasie... do lat wczesnoszkolnych!

Fire FLy Group zaprasza event managerów na kolejną imprezę z cyklu Creative Heads. Tym razem scenariusz wydarzenia potoczy się wokół hasła „Back to school”, a więc lat wczesnoszkolnych.
– Aby wprowadzić gości w szkolny klimat i pozwolić im oderwać się od codziennego życia, klub ’de lite’ zmieniamy w przestrzeń pełną gier i zabaw. W imprezę integrującą branżę, wpleciemy element rywalizacji. Chyba żaden „uczeń” nie zrezygnowałby z adrenaliny, jaką dostarczą mu gry Wii, wyścigi na torze Carrera czy nawet... konkurs skoków na skakance. Nie zabraknie też porcji dobrej muzyki, o którą zadba DJ Deev M” – opowiada Szymon Tomasik, Art & Communication Manager klubu ‘de lite’, w którym odbywa się Creative Heads.
Cykl imprez Creative Heads to pomysł na integrację branży komunikacji marketingowej i zacieśnianie kontaktów w ramach środowiska. Ma się on stać platformą wymiany myśli i inspiracją do kreatywnych działań, a jednocześnie jest sposobnością do wspólnej zabawy w klubowej atmosferze. Pierwsza impreza odbyła się 25 maja.
Partnerami Creative Heads są organizacje skupiające branżę komunikacji marketingowej: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, platforma komunikacji marketingowej, rozrywki i technologii FireFly Group, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i Stowarzyszenie Branży Eventowej. Patronat nad imprezą objęły: Harvard Business Review, Media&Marketing Polska, Mediarun, MICE Poland, Radio PIN, Newsline, Essence. Magazyn ludzi sukcesu oraz Business Woman&Life. Sponsorami Creative Heads są natomiast: Nintendo, Wii, Holmes Place, Bacardi, Frugo, meskiezabawki.com i Fitella.
www.fireflygroup.pl

\"\"

2011-08-23 11:49:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter