Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Mikser SKKP poświęcony internetowi

Spotkanie biznesowe Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce dotyczyło wykorzystania możliwości internetu w sprzedaży ofert konferencyjnych i portali branżowych, które mają być praktycznym narzędziem w pracy organizatora eventów.

Pierwsza część spotkania miała charakter edukacyjny. Jarosław Sokołowski z Google AdWords Seminar Leader, założyciel agencji interaktywnej NetSolutions.pl omówił jak powinna wyglądać strona internetowa obiektu, aby była jednocześnie funkcjonalna i atrakcyjna dla potencjalnych klientów. Prelegent zwrócił uwagę na oczywiste rzeczy, o których jednak dużo firm projektujących strony www zapomina jak to, że strona powinna być przejrzysta, zawierać logo obiektu lub firmy w widocznym miejscu, posiadać aktualne dane kontaktowe. Zauważył również, że nie zawsze należy inwestować w najdroższe strony robione przez profesjonalne firmy, ponieważ często mają one zbyt dużo elementów, a ich aktualizacja jest bardzo kosztowna. Marcin Ziniewicz z Travel Tainment Polska porównał funkcjonalność portali internetowych branży MICE, m.in. pod względem bazy, oferty dla partnerów oraz częstotliwości odwiedzin i liczby użytkowników. Celem prezentacji było pokazanie uczestnikom, co powinni wziąć pod uwagę, decydując się na reklamę w portalu branżowym. Po prezentacjach odbył się panel dyskusyjny z udziałem prelegentów oraz przedstawicieli portali i obiektów konferencyjnych. Dyskusja dotyczyła głównie skuteczności portali internetowych, zwłaszcza wyszukiwarek obiektów i usług oraz cen i skuteczności reklam w mediach internetowych.
Mikser biznesowy SKKP, który odbył się 7 września w warszawskim hotelu Gromada, skierowane było głównie do przedstawicieli obiektów konferencyjnych, zleceniodawców, oraz agencji zajmujących się organizowaniem konferencji i kongresów.
www.skkp.org.pl

2011-10-03 11:20:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter