Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Oxygen Event tworzy eventy ze sztuką

Prezentacja grafik Picasso, Chagalla, Miro, Dalego, fotografii Mariana Schmidta albo wystawa rzeźb Dalego to nowy pomysł na event warszawskiej agencji Oxygen.

Wystawy połączone są z prelekcjami na temat sposobów inwestowania w światowy rynek sztuki, miejsc, gdzie warto szukać dzieł oraz jak dokonywać odpowiednich wyborów w domach aukcyjnych, galeriach i antykwariatach.
– Do tej pory zorganizowaliśmy już kilka takich imprez na terenie kraju w prestiżowych miejscach. Frekwencja przerosła nasze oczekiwania – zapewnia Dorota Machnowska, wiceprezes Oxygen Event.
Podczas eventu można również zakupić część z prezentowanych dzieł.
– W spotkaniach ze sztuką optymalnie powinno brać udział 100-120 osób, chyba że są one elementem większego wydarzenia – mówi Dorota Machnowska. Budżet, jaki trzeba przeznaczyć na tego typu wydarzenie, zaczyna się od 45 tys. zł. (ka)
www.oxygenevent.pl

2010-08-17 20:18:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Ludzie branży

»


Rafał Krawczuk

Współzałożyciel i managing director agencji Plej. W branży obecny od piętnastu lat. Tworząc strategię Plej, stawia na całościowe i szerokie podejście do briefów i tworzonych kampanii, a przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. Czytaj więcej w miesięczniku MICE Poland

Newsletter

»

Zamów newsletter