Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Mniej eventów w Arkadach Kubickiego

Władze Zamku Królewskiego w Warszawie postanowiły usystematyzować kalendarz imprez komercyjnych odbywających się w Arkadach Kubickiego. Decyzja podyktowana jest priorytetowym dla Zamku zapewnieniem możliwości swobodnego realizowania działalności kulturalnej w Arkadach i dostępu do nich publiczności.

– Aktualnie przygotowujemy propozycje takich działań systemowych, które zapewnią właściwe proporcje różnego rodzaju działań podejmowanych w tej przestrzeni. Ubiegłoroczne doświadczenie pokazuje, że tzw. wydarzenia komercyjne, protokolarne, konferencje i kongresy najczęściej realizowane są w dni powszednie a imprezy kulturalne w weekendy, kiedy mieszkańcy Warszawy, ale i turyści mają czas na odwiedzenie Zamku czy Arkad. Taki podział będziemy starali się utrzymać w naszej dalszej działalności – tłumaczy Małgorzata Kanownik, kierownik działu promocji Zamku Królewskiego w Warszawie. Zostanie stworzony specjalny kalendarz wydarzeń w Arkadach, oddzielny dla sezonu letniego i zimowego. Wykaz zaplanowanych imprez będzie udostępniony na stronie www oraz rozesłany do mediów. Również sezon wakacyjny będzie obejmował przede wszystkim działalność kulturalną oraz projekty o charakterze edukacyjnym. – Dążymy do tego, aby czas przygotowania imprez był jak najkrótszy. Będziemy starali się większość prac montażowych przesunąć na godziny nocne, a tym samym zapewnić publiczności jak największy dostęp do przestrzeni Arkad i prezentowanych tam wystaw – dodaje Małgorzata Kanownik. Trudno stwierdzić, czy wprowadzenie nowych reguł ograniczy zainteresowanie Arkadami Kubickiego w zakresie eventów biznesowych. Jak zapewniają władze Zamku Królewskiego, charakter miejsca i jego wyjątkowe walory nadal będą przyciągały organizatorów tego typu wydarzeń. (mk)

www.zamek-krolewski.pl

 

2010-07-14 20:42:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»













Sabina Kowalkow-Paśnik 

Dyrektora Sprzedaży i Marketingu Grupy Arche Hotele. Odpowiada w ramach grupy za sprzedaży usług oraz marketig.
Ukończyła filologię angielską na Akademii Polonijnej w Częstochowie oraz zarządzanie sprzedażą na Uniwersytecie Warszawskim. Pracę w  hotelarstwie rozpoczęła w 2002 roku w warszawskim hotelu Holiday Inn przy ulicy Złotej. Dalsze doświadczenie zawodowe w branży zdobywała pracując dla polskich i zagranicznych sieci hotelarskich przechodząc od stanowiska specjalisty w Dziale Sprzedaży w hotelu Sheraton Warsaw do stanowiska Członka Zarządu spółki Platan Hotels & Resorts.

Newsletter

»

Zamów newsletter