Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Boomerang Team już jako BT Marketing Solutions chce wejść na NewConnect

BT Marketing Solutions, obecna dotąd na rynku jako Boomerang Team, rozszerza profil działalności.

Firma pozyskała nowych inwestorów oraz przeniosła siedzibę z Olsztyna do Warszawy. Prezesem nowo powstałej spółki został Wojciech Bela, niezwiązany dotąd z firmą. Robert Szulc, dotychczasowy prezes zarządu Boomerang Team został pełnomocnikiem zarządu BT Maketing Solutions. Nowy prezes realizował projekty dla Gdańskiej Fundacji Integracji Europejskiej, współpracował z Centrum A. Smitha przy tzw. Planie Kluski, dotyczącym reformy podatkowej oraz piastował stanowiska managerskie w Kiesel Polska, ZPZ Iława czy TIM SA. – Zmiany w spółce mają na celu rozszerzenie portfolio produktów. Chcemy w najbliższym czasie stworzyć grupę marketingową, która będzie tworzyła strategie komunikacji z wykorzystaniem działań typu incentive oraz event. W skład grupy wejdą także inne spółki, które zajmują się szeroko pojętą obsługą działań eventowych i incentive’owych. Planujemy także w ciągu dwóch najbliższych lat debiut na NewConnect i zaproszenie do współpracy w grupie kilku istniejących na rynku firm. Brand „Boomerang“, znany od ponad 12 lat, nie uległ jednak zmianie. Pozostała także większość zespołu operacyjnego – tłumaczy Wojciech Bela.
Nowi udziałowcy to większy kapitał oraz wiedza z zakresu sprzedaży, zwłaszcza na rynku korporacyjnym. Spółka planuje rozbudowę działu sprzedaży oraz nawiązanie współpracy z wybranymi podmiotami w zakresie badań i rozwoju zupełnie nowych, nieobecnych jeszcze na polskim rynku produktów. (ka)
www.boomerang.com.pl











Wojciech Bela: Chcemy stworzyć grupę marketingową, która będzie tworzyła strategie komunikacji z wykorzystaniem działań typu incentive oraz event. Planujemy także w ciągu dwóch najbliższych lat debiut na NewConnect.

2010-08-30 13:01:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Ludzie branży

»


Rafał Krawczuk

Współzałożyciel i managing director agencji Plej. W branży obecny od piętnastu lat. Tworząc strategię Plej, stawia na całościowe i szerokie podejście do briefów i tworzonych kampanii, a przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. Czytaj więcej w miesięczniku MICE Poland

Newsletter

»

Zamów newsletter