Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

SBE przechodzi lifting po roku działalności

Dotychczasowy zarząd Stowarzyszenia Branży Eventowej zawiesił swoją działalność. Założycielka SBE i prezes stowarzyszenia, Monika Krusiewicz zrezygnowała z pełnionej dotychczas funkcji. Ci, którzy pozostali, postanowili dopełnić formalności, powołać nowe władze oraz zmienić sposób funkcjonowania organizacji i jej wizerunek. Prezesem „nowego” SBE został Andrzej Bagniuk.

Zarząd nie chce odcinać się od dotychczas wypracowanych działań. – W dużej mierze zamierzamy kontynuować realizację wcześniej zamierzonych celów, przede wszystkim ideę warsztatów, zapoczątkowanych przez Monikę Krusiewicz i Event Managers Club, które przyciągają do stowarzyszenia wielu nowych sympatyków. Czas pokazał jednak, że działalność SBE wymaga pewnych udoskonaleń, które trzeba wprowadzić – tłumaczy Andrzej Bagniuk, nowy prezes zarządu SBE. Nacisk ma być położony na formalną stronę działalności organizacji. – Przede wszystkim nowe stowarzyszenie działa w oparciu o dobrze zorganizowane biuro, z grupą wolontariuszy i zatrudnionym dyrektorem na czele. Ponadto staramy się o jasny przekaz kierowany do średnich i dużych firm z naszej branży, mając świadomość, że bez ich udziału SBE nie będzie kompletną organizacją – wyjaśnia Bagniuk. W przekonaniu twórców SBE branżę eventową tworzą trzy grupy ludzi: organizatorzy wydarzeń, do których pierwotnie kierowana była oferta stowarzyszenia, ale także wszyscy podwykonawcy oraz podmioty reprezentujące miejsca i obiekty, w których organizuje się eventy. – Chcemy, aby te trzy grupy, wchodzące w skład stowarzyszenia, z biegiem czasu zaczęły mówić wspólnym językiem. Dzięki temu nasza praca stanie się bardziej profesjonalna. To z kolei wpłynie na pozytywne postrzeganie wydarzeń w oczach potencjalnych zleceniodawców. Event to nie „impreza”, ale złożony logistycznie proces, na który składa się wiele elementów events managementu – tłumaczy Przemysław Kaczmarski, dyrektor zarządzający SBE. Aktywność stowarzyszenia ma opierać się na kilku podstawowych płaszczyznach. Flagową realizację, jak do tej pory stanowią organizowane cyklicznie warsztaty tematyczne. Na podstawie tych spotkań, dyskusji i wniosków z nich płynących grupy robocze SBE będą tworzyć dokumentację i materiały szkoleniowe, które zostaną wykorzystane w płatnych kursach i kilkudniowych szkoleniach, które zakończą się uzyskaniem dyplomu. Oprócz tego będą odbywać się spotkania networkingowe oraz panele dyskusyjne. Nowością jest także tzw. event test. – Założenie event testu polega na realizacji projektu, zgodnie z przygotowanymi wytycznymi. Stowarzyszenie opracuje koncept i cel wydarzenia, grupę docelową i miejsce. Na tej podstawie tworzona będzie baza kontaktów do firm, obiektów i podwykonawców, którzy mogą takie przedsięwzięcie wspólnie zorganizować. Będzie to dla nich okazja do zaprezentowania swojej oferty i umiejętności w praktyce – wyjaśnia Kaczmarski. Roczna składka członkowska w SBE wynosi 500 zł. (mk)
www.sbe.org.pl

\"\"

Nowe logo stowarzyszenia W przekonaniu twórców SBE branżę eventową tworzą trzy grupy: organizatorzy wydarzeń, wszyscy podwykonawcy oraz podmioty reprezentujące miejsca i obiekty, w których organizuje się eventy. Te trzy grupy obrazować ma nowe logo.

Skład zarządu SBE
■ Andrzej Bagniuk, prezes zarządu (Andrius, EventMapa.pl)
■ Seweryn Jakubiec, wiceprezes (Entourage / Warsaw)
■ Adam Zagajewski, wiceprezes (Triangoo)
■ Olga Krzemińska, członek zarządu (Power Sport)
■ Anna Gajewska, członek zarządu (Hotel Mazurkas & Mazurkas Conference Center)
■ Przemysław Kaczmarski, dyrektor zarządzający (Leisure Industry Group)

2010-09-27 08:33:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter