Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

W agencji United Travel & Events (UTE) powstał dział DMC.

– Działalność incentive, jaką prowadzimy, pozwoliła nam poznać wiele prężnie działających DMC z całego świata. Chcemy stworzyć podobne biuro także w Polsce. W większości przypadków krajowe DMC realizują te same, standardowe koncepcje, które są produktami stricte turystycznymi, niedopasowanymi do potrzeb klienta biznesowego.

 Mamy nadzieję, że uda nam się wprowadzić trochę dynamizmu i świeżości na rynku. Chcemy tworzyć kreatywne i oryginalne programy, które zostaną w pamięci uczestników na dłużej – mówi Łukasz Pawelczak, CEO agencji. UTE realizuje już pierwsze zlecenia oraz promuje swoją nową działalność w ramach europejskich tzw. sales tripów. – Podczas takich wyjazdów spotykamy się z przedstawicielami agencji, które organizują wyjazdy incentive. Chcemy im przedstawić Polskę, jako atrakcyjny kierunek i przekonać do wizyty w naszym kraju. Obecnie tego typu działania prowadzimy na rynkach holenderskim, francuskim, hiszpańskim i brytyjskim – dodaje Pawelczak.

Osobą odpowiedzialną za koordynację działań DMC została Aneta Rak. (mk)

www.ute.pl

Łukasz Pawelczak: Krajowe DMC często realizują te same, standardowe koncepcje, które są produktami stricte turystycznymi, niedopasowanymi do potrzeb klienta biznesowego.

2010-07-14 20:49:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Ludzie branży

»

Marta Dunin-Michałowska

Prezes Mea Group, Osobowości  Roku 2014 MICE Poland, tytuł przyznawany za etykę pracy,  profesjonalizm, skuteczność i  wkład w rozwój branży  eventowej w Polsce.

Nowe oferty- technologia i nie tylko

»

Outdoor w każdym numerze

»

Newsletter

»

Zamów newsletter