Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Chiny i reszta świata

Tematem najbliższych targów IT&CM China w Szanghaju będzie wykorzystanie mocno rozwijającej się gospodarki Chin oraz ożywionego na nowo popytu na produkty i usługi MICE.

Jak co roku impreza gościć będzie wystawców, kupców i przedstawicieli mediów z całego świata. Ekspozycje podzielono na trzy kategorie: Chiny, pozostałe kraje oraz wystawców działających globalnie. Każdemu wystawcy przysługiwać będą trzydzieści dwa spotkania z potencjalnymi kupcami na każde zabukowane 9 m kw. powierzchni wystawowej w przypadku korporacji i na każde 6 m kw. w przypadku pozostałych wystawców. Również na trzydzieści dwa spotkania zapraszany będzie każdy kupujący.
W celu zwiększenia biznesowej efektywności spotkań wprowadzono system dopasowujący, który umożliwi ich aranżację według preferencji kupujących i wystawców. W lutym 2011 roku system zostanie otwarty i uczestnicy targów będą mogli wybierać, z kim chcą się spotkać. Na tej podstawie system zaaranżuje 60 proc. spotkań.
Można także korzystać z programu hosted buyers, który gwarantuje darmowy transport i możliwość udziału we wszystkich wydarzeniach w programie targów, cztery, pięć noclegów oraz wycieczki po Szanghaju i okolicy.
IT&CM odbędzie się w Chinach już po raz piąty. Targi są kontynuacją odbywającej się już od kilkunastu lat imprezy IT&CM Asia. Chiny stają się coraz popularniejsze w branży spotkań, a Chińczycy twierdzą nawet, że w przyszłości rynek MICE podzieli się na Chiny i resztę świata. (abr)
IT&CM China, 13-15 kwietnia 2011 r., Szanghaj, www.itcmchina.com

\"\"


















Chińczycy twierdzą, że w przyszłości rynek MICE podzieli się na Chiny i resztę świata.

2010-10-11 08:05:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter