Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Światowe Expo w programie incentive

W tym roku w Szanghaju odbywa się Światowa Wystawa Expo 2010. Duże, prestiżowe i biznesowe wydarzenie jest także dobrym elementem, wokół którego budowana jest oferta incentive. – Wizyta na Expo w Szanghaju jest doskonałym pretekstem do organizacji imprezy incentive.

Wystawa to wielka atrakcja sama w sobie, jednak sam wyjazd targowy nie jest w stanie oddać klimatu Chin. To państwo o olbrzymim potencjale turystycznym, które warto lepiej poznać. Nasze biuro przygotowało specjalną ofertę dla klientów korporacyjnych chcących połączyć te dwa elementy. Koszt takiej, trwającej 10 dni wyprawy waha się w granicach 10 tys. złotych za osobę, przy minimalnej liczbie 25 uczestników – wyjaśnia Ilona Zeber z Visa Travel. Podobnego zdania jest Sylwia Sadoch, prezes zarządu Elite Club Travel Polska – Połączenie wizyty na Expo ze zwiedzaniem Chin daje możliwość poznania czegoś więcej niż jest w stanie zagwarantować wizyta w pawilonach targowych. Jadąc tak daleko warto poświęcić przynajmniej chwilę na poznanie kultury kraju czy udział w ciekawym wydarzeniu – podkreśla. W tym miejscu pojawia się jednak pytanie o zasadność takiego połączenia. – Oczywiście bez problemu można połączyć wizytę na Expo z incentivem w Chinach, tego typu oferty są przygotowywane. Wydaje mi się jednak, że lepiej skupić się na samych targach. To wyjątkowo atrakcyjna impreza, na której warto spędzić więcej czasu, aby bez pośpiechu zapoznać się z nowymi produktami, nawiązać kontakty biznesowe, zebrać potrzebne informacje – mówi Marcin Łukaszewicz, partner zarządzający Active Zone. Ostatecznie wszystko zależy więc od zachowania właściwych proporcji, zgodnych z głównym celem wyjazdu. Światowa Wystawa Expo 2010 w Szanghaju trwać będzie pół roku, od początku maja do końca października 2010 roku. Hasłem przewodnim, przyświecającym tegorocznej edycji imprezy będzie „Lepsze miasto, lepsze życie”. (mk)

en.expo2010.cn

Sylwia Sadoch: Wizyta na Expo w Szanghaju jest doskonałym pretekstem do organizacji imprezy incentive. Wystawa to wielka atrakcja, jednak sam wyjazd targowy nie jest w stanie oddać klimatu Chin.

Marcin Łukaszewicz: Lepiej skupić się na samych targach. To wyjątkowo atrakcyjna impreza, na której warto zapoznać się z nowymi produktami, nawiązać kontakty biznesowe, zebrać informacje.

2010-07-14 20:50:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter