Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Akademia Planistów odwołana

Z powodu braku wystarczającej liczby zgłoszeń została odwołana XII Europejska Akademia Organizatorów i Planistów Konferencji i Kongresów, która miała się odbyć pod hasłem „Trendy i bariery w przemyśle spotkań”.

Organizacją wydarzenia zajmowało się Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, które na chwilę obecną nie jest w stanie podać jednoznacznych przyczyn tak nikłego zainteresowania. Nie wiadomo czy zawinił zbyt wysoki koszt, niedogodna lokalizacja lub termin, a może brak informacji o prelegentach. – Rynek jest przesycony szkoleniami, często darmowymi, finansowanymi ze środków unijnych. Bardzo ciężko jest się przebić z ofertą komercyjną – mówi Anna Jędrocha, wiceprezes SKKP. Koszt uczestnictwa w Akademii wynosił 800 zł za osobę. W roku poprzednim stowarzyszenie otrzymało na ten projekt dofinansowanie z Ministerstwa Sportu i Turystyki. – W tym roku otrzymaliśmy odpowiedź z Departamentu Turystyki, że nasz wniosek został zaakceptowany, ale z powodu braku środków dofinansowanie otrzymamy być może pod koniec roku. To by było zbyt duże ryzyko, ponieważ jest to poważna kwota, jak na budżet SKKP, które nie dysponuje takimi środkami, by móc samodzielnie wszystko opłacić – kontynuuje. Piotr Wilczek, prezes SKKP, wskazuje, że może to być większy problem: – Pracuję w tej branży i wiem, że jest mnóstwo szkoleń płatnych, nawet kongresów międzynarodowych, które ze względu na brak uczestników, czy małe budżety są odwoływane. Jest to kwestia wsparcia ze strony struktur rządowych, inne wydarzenia okazują się być ważniejsze. Może to też jest dla nas sygnał, powinniśmy wysnuć wniosek i próbować bardziej się przebić – mówi. (xb)
www.skkp.org.pl

\"\"

















Anna Jędrocha: Rynek jest przesycony szkoleniami, często darmowymi. Bardzo ciężko jest przebić się z ofertą komercyjną.

2010-10-18 08:03:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»













Sabina Kowalkow-Paśnik 

Dyrektora Sprzedaży i Marketingu Grupy Arche Hotele. Odpowiada w ramach grupy za sprzedaży usług oraz marketig.
Ukończyła filologię angielską na Akademii Polonijnej w Częstochowie oraz zarządzanie sprzedażą na Uniwersytecie Warszawskim. Pracę w  hotelarstwie rozpoczęła w 2002 roku w warszawskim hotelu Holiday Inn przy ulicy Złotej. Dalsze doświadczenie zawodowe w branży zdobywała pracując dla polskich i zagranicznych sieci hotelarskich przechodząc od stanowiska specjalisty w Dziale Sprzedaży w hotelu Sheraton Warsaw do stanowiska Członka Zarządu spółki Platan Hotels & Resorts.

Newsletter

»

Zamów newsletter