Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Morze, góry, Mazury – warto, komentuje Sebastian Oprządek

Wśród znajomych rozgorzała ostatnio dyskusja czy warto jechać nad polskie morze, gdzie mamy specyficzny folklor „królują gofry, kolorowe lody świderki, flądra w panierce z zestawem surówek i ziemniak-sprężynka na patyku.

A wieczorami – koniecznie karaoke z największymi hitami disco polo i spacer po promenadzie tak zatłoczonej, że ruch odbywa się tam "wahadłowo”. Ceny nad morzem w sezonie są porównywalne z tańszymi destynacjami w Europie, mimo to polskie morze przeżywa oblężenie. Mamy stały ruch osób, które od lat tu przyjeżdżają. Tu czują się bezpiecznie, zimna woda w morzu czy „folklor” ich nie przestraszy. 

Głównie na zachodnim wybrzeżu dochodzi ruch starszych osób z zagranicy, które powoli zaczynają traktować Polskę, jak pełnoprawnego członka UE. Mamy też ruch sentymentalny (byłem ze swoimi rodzicami, dziadkami, etc.) oraz ruch młodzieżowy – rodzicie łatwiej pozwolą swoim pociechom na wyjazd nad polskie morze niż zagranicę.

Do tego dochodzi nam ruch weekendowy, spontaniczny związany zazwyczaj z dobrą pogodą (jak taka jest jedziemy). W tym roku dodatkowo wydarzenia w Tunezji, kryzys grecki skutecznie odstraszyły część turystów, a bezpieczne kraje jak Hiszpania, Francja, Włochy – stały się nieco droższe. Nad polskim morzem niewiele się dzieje, mamy mnóstwo osób, które mają dużo wolnego czasu – idealne warunki, aby dotrzeć i zaangażować potencjalnych klientów. Najlepsze do tego są eventy. To co, może jakiś roadshow? 

sebastian.oprzadek@elpadre.pl 


Więcej czytaj w sierpniowym numerze MICE Poland 

2015-08-14 13:25:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter