Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Branża Incentive nadrabia zaległości - specjalne wydanie MICE Poland

Klienci, niemalże na całym świecie, są coraz bardziej zainteresowani organizacją podróży motywacyjnych.

Znacząco poprawiła się też ich świadomość, na temat korzyści, jakie mogą osiągnąć decydując się na wykorzystanie incentive w strategiach marketingowych swoich firm i korporacji. Ten trend ma swoje potwierdzenie w najnowszych statystykach. Według badania przeprowadzonego przez The Incentive Research Foundation (IRF), aż 67 proc. meeting plannerów przyznało, że kondycja finansowa ich przedsiębiorstw poprawiła się na tyle, że mogą oni myśleć o intensyfikacji aktywności związanych z przygotowaniem wyjazdów motywacyjnych. 

Jeszcze bardziej optymistyczny wydźwięk ma raport autorstwa Society for Incentive Travel Excellence (SITE Index Annual Analysis and Forecast for the Motivational Events Industry), w którym aż 80 proc. badanych opowiedziało się za zwiększeniem portfolio zlecanych przez nich podróży incentive. W te globalne trendy wpisuje się także Polska. Jak przyznają przedstawiciele krajowych agencji, w ostatnim czasie zwiększyła się liczba kierowanych do nich zapytań wyjazdowych. Co ważniejsze, większość z nich kończy się współpracą. Szczególnie „gorące” dla branży będą najbliższe miesiące – okres od połowy września, praktycznie do świąt Bożego Narodzenia. 

Więcej klientów decyduje się też zlecać organizację wyższych budżetowo incentive – preferowane są bardziej odległe destynacje, próżno szukać też większych oszczędności, jeżeli chodzi o rodzaj zakwaterowania (4-5-gwiazdkowe hotele, najlepiej allinclusive) czy atrakcje na miejscu. Jak na złość, zauważalną rysą na tym dobrym prosperity stała się jednak globalna sytuacja geopolityczna i rosnące zagrożenie terroryzmem w wielu rejonach świata (szerzej na ten temat wewnątrz dodatku „MICE Incentive”). (MK)

Bezpłatnie pobierz wydanie specjalne MICE incentive

2015-09-16 12:35:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter