Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Czytaj w listopadowym numerze

Przemysł spotkań to „ludzki” biznes, jednak eventy networkingowe, do których jesteśmy przyzwyczajeni są czasami zbyt formalne, mają tendencję do ograniczania „emocjonalnej” strony człowieka. Stawia to pod znakiem zapytania efektywność biznesową takich spotkań i rozmów - twierdzi David Benitez w rozmowie z Michałem Kalarusem.

MICE Poland listopad 2015 (15.11-15.12) 

W najnowszym wydaniu przeczytasz:

Miesiąc komentuje: Warto poszukiwać nowych i oryginalnych destynacji – Mikołaj Jeżak, członek zarządu InDreams

Rozmowa na otwarcie
Eventy muszą angażować uczestników
Rozmawiamy z Davidem Benitezem, założycielem firmy Content Cocktails o sposobach pozyskiwania klientów i relacjach międzyludzkich.

Komentarze
Sebastian Oprządek: Łączy nas piłka
Żaneta Berus: Trujący bluszcz
Krzysztof Gawrych: Egzamin z imprez masowych

Aktualności
Według nowej dyrektywy, MICE trochę poza turystyką
Parlament Europejski przyjął dyrektywę regulującą funkcjonowanie branży turystycznej. Z punktu widzenia MICE najciekawszy w nowym dokumencie jest zapis wyłączający część turystyki biznesowej spod jego zakresu.

TEE w Ostródzie – z błędami, ale na plus
59 wystawców i 56 hosted buyersów
– tak w statystykach wyglądały targi Tourism and Events Expo (TEE),
jakie na początku października odbyły się w Ostródzie. Mimo błędów organizacyjnych, większość wystawców dobrze oceniła imprezę
– przede wszystkim za sprawą gości ze Wschodu.

Atrakcyjny rynek z dużymi wymaganiami
Amerykańska odsłona targów IMEX jest z roku na rok coraz większa
i dogania starszą siostrę z Frankfurtu. Potencjał amerykańskiego rynku próbuje wykorzystać także polska branża.

Novotele odświeżają ofertę biznesową
Plany Accor dotyczące rozwoju Novoteli zakładają większe skupienie się na branży spotkań.

Hurtowe briefowanie agencji wraca
Kolejni zleceniodawcy rozsyłają briefy do dużej liczby agencji aby znaleźć jak najlepszą ofertę.

Stowarzyszenia
Dobry event powinien wzbudzać emocje
Innowacje, social media, lokalność i emocje są składnikami udanego wydarzenia – wynika z konferencji Event Biznes.

Problem Branży
Event manager to zawód nie dla każdego
Organizować wydarzenia chce wielu, niewielu jednak wcześniej zdaje sobie sprawę z tego, że w tej branży same chęci nie wystarczą.

Temar numeru
Uczelniane powierzchnie dobre nie tylko dla żaków
Z roku na rok na polskich uczelniach powstaje coraz więcej nowoczesnych, wygodnych sal o wysokim standardzie. Mimo pewnych ograniczeń, dzięki swojemu wyposażeniu i aurze prestiżu, jaka je otacza, stały się ciekawą propozycją dla organizatorów wydarzeń.

REGION
Biznes lubi Wielkopolskę
Dobre położenie, infrastruktura, tradycje handlowe i napędzające koniunkturę Międzynarodowe Targi Poznańskie. To główne powody, dla których do Wielkopolski od lat chętnie przyjeżdżają turyści biznesowi.

Akademia zleceniodawcy
Eventy pozwalają na bezpośredni kontakt z naszymi produktami
Rozmawiamy z Pawłem Orlikiem, managerem marketingu Peugeot, Citroën & DS Automobiles, o dopasowaniu wydarzenia do promowanej marki i roli sztuki w marketingu.

Warsztat
Escape roomy podbijają polski rynek
Gry w specjalnych pokojach to nowa oferta MICE, która szybko zyskuje zwolenników.

Ludzie
Zmiany personalne
w agencjach i obiektach

Agencje/Ludzie
10 minut z... z Forsail
Personalnie... Izabela Helbin

Fotokronika
Branża merytorycznie o eventach, czyli Event Biznes
Bangkok gościnny dla spotkań
Multimedialny Kraków
Ostróda łączy ludzi i rynki

Zamów prenumeratę

2015-11-17 14:31:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter