Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Forum Branży Eventowej w styczniu w Warszawie

14 stycznia 2016 w Centrum Targowo – Kongresowym MT Polska odbędzie się Forum Branży Eventowej. Zgodnie z towarzyszącym mu hasłem składa się ono z trzech podstawowych obszarów: networkingu, konferencji i strefy dostawców.


Networking
Uczestnicy wezmą udział w czterech moderowanych sesjach networkingowych oraz mającym mniej oficjalny charakter after party. W ich trakcie nawiązywane będą nowe i podtrzymywane istniejące relacje pomiędzy przedstawicielami klientów, agencji eventowych i dostawców usług. Sesje networkingowe prowadzone będą przez moderatorów dbających o to by uczestnicy poznawali się nawzajem. 

Konferencja
Program części merytorycznej został zaplanowany tak by poruszyć zarówno obszary strategiczne jak i niektóre istotne detale organizacyjne. Omówione zostaną strategiczne zagadnienia związane z wydarzeniami kierowanymi do pracowników firm oraz eventami dla klientów B2B oraz B2C. Ta część konferencji skierowana jest do działów HR, działów marketingu i komunikacji, osób zarządzających zespołami sprzedażowym i kadry kierowniczej przedsiębiorstw. W oddzielnym bloku przygotowanym dla event menedżerów szczególny nacisk postawiony został na catering i obiekty eventowe. 

Strefa Dostawców
W trakcie forum swoją ofertę i możliwości pokaże ok. 100 dostawców, w tym: obiekty, dostawcy cateringu, systemy IT, gadżety, atrakcje, obsługa techniczna oraz inne usługi około-eventowe. Oddzielna powierzchnia i osobna przestrzeń dla każdej firmy pozwoli na prowadzenie konkretnych rozmów handlowych w trakcie wydarzenia. 

Udziału w Forum jest nieodpłatny dla klientów końcowych ze szczególnym wskazaniem na działy HR, zakupów, marketingu i komunikacji i sprzedaży, a także dla agencji eventowych, agencji PR, przedstawicieli centrów handlowych. Dla dostawców do dnia 27 października 2015 cena udziału w Forum wynosił 59 PLN brutto; od 28 października 2015 do 27 listopada 2015 149 PLN brutto; od 28 listopada 2015 249 PLN brutto. 
Możliwość rejestracji udziału w Forum zostanie zamknięta 10 stycznia 2016. 

Więcejwww.forumevential.pl 

Organizator: Evential Sp. z o.o., ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 31/33, 00-374 Warszawa 

Partner Branżowy: miesięcznik MICE Poland



2015-12-15 16:32:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter