Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Czytaj w grudniowym numerze

- Event marketing jest dla nas kluczowy. Jest jednym z filarów budowania marki, której aktywności – w sieci, telewizji, outdoorze – budujemy między innymi właśnie wokół Męskiego Grania. Stworzyliśmy z eventu potężną machinę, która jest obecna w różnych mediach i w różnych punktach styczności z klientem- mówi Izabela Głodek, group brand director Żywiec and Cider w rozmowie z dziennikarzem MICE Poland.

MICE Poland grudzień 2015 (15.12-15.01) 

W najnowszym wydaniu przeczytasz

Miesiąc komentuje: Eventowe oszczędności pozostawiają niesmak, Bartosz Bielec, specjalista ds. marketingu, Dwór Kombornia
Hotel & SPA.

Rozmowa na otwarcie
W branży musimy się wyróżniać
O zrównoważonym rozwoju, zmianach w branży i planach na najbliższe miesiące z Fioną Pelham, nową prezes zarządu stowarzyszenia MPI (Meeting Professionals International) rozmawia Michał Kalarus.

Komentarze
Sebastian Oprządek: Procurement z ludzką twarzą
Żaneta Berus: E = mc2
Krzysztof Gawrych: O trudnych słowach w branży

Aktualności
Osobowości Roku 2015 wybrane!
Uroczysta gala finałowa Osobowości Roku MICE Poland odbędzie się 22 stycznia w Expo XXI Warszawa. W jej trakcie poznamy laureatów
kolejnej edycji konkursu.

Jordania – nieoczywisty kierunek incentive
Mimo cudownych zabytków i wielu atrakcji, wyjazdy do Jordanii nie są
w Polsce zbyt popularne. Tamtejsze władze chcą to zmienić.

Aplikacje do zarządzania delegacjami mało popularne
Podróżujący służbowo Polacy chcą więkrne szej samodzielności w planowaniu wyjazdów, uproszczenia firmowych procedur oraz dostępu do aplikacji mobilnych.

Turystyka biznesowa w Niemczech nie słabnie
Coraz więcej przyjazdów, noclegów i spore zyski. Niemiecka branża turystyczna nie ma powodów do narzekań.

Mikołajkowe rekomendacje PCB
W klubie Level 27, w warszawskim Millenium Plaza odbyło się mikołajkowe spotkanie Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej.

Lwów patrzy na Warszawę i rozwija MICE
Głównym rynkiem w obszarze zainteresowań naszych wschodnich sąsiadów jest Polska.

Stowarzyszenia
ICCA merytorycznie w Buenos Aires
Edukacja – taki jest nadrzędny cel dorocznego kongresu ICCA. Tym razem było podobnie. Poza sesjami merytorycznymi zainicjowano również nowy plan strategiczny stowarzyszenia, nie zabrakło też czasu na rozrywkę i networking.

Problem Branży
Konflikt w branży targowej
W tym roku na targowej mapie polski pojawił się kolejny, duży obiekt – pod Warszawą otwarto Centrum Wystawienniczo-Targowe Warsaw Expo. Przedstawiciele branża skarżą się jednak na stosowane przez nowego gracza praktyki rynkowe, który chce w nieuczciwy sposób pokonać konkurencję. Warsaw Expo zdecydowanie temu zaprzecza.

Temat numeru PROJEKTORY
Pamiętaj: obraz na evencie wart więcej niż tysiąc słów
Wielobarwne projekcje na scenie, czy mapping – dzisiejszy świat eventowy budowany jest w dużej mierze dzięki nowoczesnym projektorom.

Region
Lubelskie chce zaistnieć w świadomości branży spotkań
Region z turystyką biznesową kojarzy się niewielu. Braki w infrastrukturze i promocji spowodowały, że był do tej pory omijamy przez gości MICE. Nowe obiekty oraz atrakcyjność inwestycyjna skutecznie zmieniają jednak ten stan rzeczy.

Akademia zleceniodawcy
Nasz event nie jest „na doczepkę”
Z Izabelą Głodek, group brand director Żywiec and Cider o spójności eventu z marką i kluczowej roli bezpieczeństwa rozmawia Magdalena Staszak.

Warsztat
Instagram – angażuj w event obrazowo
Czasy, kiedy termin social media oznaczał jedynie Facebooka i Twittera minęły bezpowrotnie. Przyszłość komunikacji marketingowej to obrazy.

Nowe oferty
Przedstawiamy wybrane oferty eventowe

Ludzie
Zmiany personalne w agencjach i obiektach

Agencje
10 minut z... MruCon Group

Fotokronika
ibtm world – biznes i rozrywka
Branżowe dyskusje w Hotelu Warszawianka
Hilton Garden Inn Kraków Airport świętował 1. urodziny
Columbus Day w Soundgarden 

Zamów prenumeratę

2015-12-16 18:10:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter