- Na świecie jest wielu PCO, którzy przedstawiają doskonałe pomysły i rozwiązania. Natomiast często okazuje się, że odkrywają coś, co zostało zrobione już dawno. Dzielą się i pokazują swoje najlepsze realizacje, zamiast tego powinni pokazać te najgorsze i najmniej udane. Bo to jest właśnie droga do tego, byśmy mieli okazję nauczyć się od innych, jak wystrzegać się błędów. Poznając sukcesy, jak i porażki - mówi Roel Frissen, założyciel Event Model Generation w rozmowie z Michałem Dzidą.
MICE Poland luty 2016 (15.03-15.04)
W najnowszym wydaniu przeczytasz:
Od redakcji
Miesiąc komentuje Paweł Feliszek – Klienci chcą aby ich kredytować
Rozmowa na otwarcie
Porażki mogą być wartością
Z Roelem Frissenem, założycielem Event Model Generation o możliwości uczenia się na błędach i konieczności zmian w strukturach finansowania stowarzyszeń branżowych rozmawia Michał Dzida.
Komentarze
Sebastian Oprządek: Sprzęt to nie wszystko
Żaneta Berus: Etyka branżowa w teorii i praktyce?
Krzysztof Gawrych: Scenariusz reaktywacja
Aktualności
Katowice oczami branży
Turystyka biznesowa w Katowicach rośnie w siłę – wynika z najnowszego raportu AWF.
Izrael zwróci pieniądze za odwołane konferencje
Turystyka biznesowa to istotny filar gospodarki Izraela. W obawie przed odpływem międzynarodowych imprez Ministerstwo Turystyki zabezpiecza interesy organizatorów.
Meetings Week Poland: wiedza i praktyka
W Warszawie odbywa się czwarta edycja Meetings Week Poland. Każde z zaangażowanych w projekt stowarzyszeń przygotowało własny program. Dzięki temu uczestnicy mają do wyboru szerokie spektrum tematów.
Polacy w delegacji – częściej i wygodniej
Badanie „Polacy w delegacji – standardy i zwyczaje” przeprowadzone przez grupę hotelową Vienna House dowodzi, że polscy pracownicy zwracają coraz większą uwagę na standard i atmosferę miejsca zakwaterowania podczas delegacji, ale też warunki pracy, jakie hotel zapewnia
.
DODATEK SPECJALNY
Gala Osobowość Roku MICE Poland 2015 – szampańska zabawa i kosmiczni laureaci
Czterdziestu kandydatów, których łączy profesjonalizm, pasja, zaangażowanie i determinacja.
I tylko czterech zwycięzców. Branża poznała swoich liderów podczas uroczystej Gali Osobowość Roku MICE Poland, która
25 lutego odbyła się w Expo XXI Warszawa.
TARGI: Convene: lokalnie, ale konkretnie
To, że kraje bałtyckie w dalszym ciągu chcą rozwijać swoją ofertę dla turystów biznesowych, widać praktycznie na każdym kroku.
Od czterech lat jednym z najskuteczniejszych narzędzi promocji regonu są wileńskie targi Convene.
TEMAT NUMERU: Różne oblicza integracji
Klienci korporacyjni zaczęli dostrzegać potencjał imprez na wodzie. Na przestrzeni ostatnich kilku lat szczególnie duży wzrost zainteresowania dotyczy rejsów na statkach wycieczkowych. Popularnością cieszą się także wyjazdy na żagle oraz regaty.
REGION: Kraków: miejsce przyjazne eventom
Jedno z najbardziej rozpoznawalnych polskich miast. Przyciąga tłumy turystów, także biznesowych. Duża liczba wydarzeń odbywających się
w stolicy Małopolski sprawiła,
że świadomość korzyści, jakie generuje przemysł spotkań
jest tam duża – w sektorze prywatnym, ale i publicznym.
Akademia zleceniodawcy
Eventy umacniają relacje
Z Eweliną Sobolewską, marketing/event manager w mBanku oraz laureatką konkursu Osobowość Roku MICE Poland
w kategorii Zleceniodawca Roku rozmawia Michał Kalarus.
Agencje
10 min... z agencją Rodan Event
Personalnie... Jan Dołęga-Kozierowski
Wybieramy
Wybieramy... pikniki ekologiczne
Fotoktonika
Słoneczny potencjał Filipin
BCC nagradza polski biznes
Paweł Oszczyk z wyróżnieniem
Regionalny MICE spotyka się w Wilnie
Osiemnastka Incentive Care