Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Zdaniem czytelników Między klientem a agencją...

Komentarz do artykułu „Cele biznesowe muszą być jasno zdefiniowane”. Brief to podstawowe narzędzie pracy dla agencji eventowej. Oprócz informacji, dotyczących celu wydarzenia i opisu grupy docelowej, powinien zawierać jasno sprecyzowane oczekiwania klienta. Gdyby na etapie opracowywania oferty, agencja miała szerszy pogląd na kontekst wydarzenia i cele biznesowe, finalna koncepcja z pewnością bardziej odpowiadałaby oczekiwaniom klienta.

Dobry event na długo pozostaje w pamięci gości. Żyjemy w czasach, w których każdego dnia jesteśmy zaskakiwani przez coraz bardziej wymyślne kampanie reklamowe, ambienty, happeningi. Dlatego też agencje prześcigają się w pomysłach kreatywnych, szukają nowych inspiracji, aby zaskoczyć gości. Pamiętajmy, że event jest jednym z elementów komunikacji marketingowej i powinien być spójny z całą strategią marketingową firmy. Idąc tym tropem dochodzimy do sedna – event jest okazją bezpośredniego doświadczenia marki, jej wyjątkowości, wartości. Aby osiągnąć taki efekt niezbędna jest ścisła współpraca klienta i agencji. Od jakości tej współpracy zależy powodzenie całego przedsięwzięcia – kluczowa jest precyzyjna komunikacja. Koncepcja eventu jest narzędziem do realizacji celów biznesowych. Często zdarza się tak, że cele te nie są jasno określone albo są określone zbyt ogólnie. Szczególnie wyraźnie widać to w sytuacji, kiedy klient briefuje kilka agencji. Briefy są bardzo ogólne, często podobne do siebie. Efekt jest taki, że większość eventów wygląda podobnie. Bywa i tak, że o realnych celach i oczekiwaniach klienta agencja dowiaduje się już po rozstrzygnięciu przetargu. Często klienci oczekują również bardzo kreatywnych, odważnych propozycji, decydując się finalnie na rozwiązania bardzo standardowe. Komunikacja pomiędzy agencją a klientem jest również bardzo ważna jeszcze z jednego powodu. Event dzieje się tu i teraz. Nie ma czasu na poprawki i korekty, pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz.
Karolina Miszkowska, Blue Ivy Marketing
Solutions Sp. z o.o.

2014-07-15 11:35:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter