Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Nowe oblicze hotelu Novotel Warszawa Centrum

Jeden z najbardziej reprezentatywnych i znanych hoteli w Warszawie – Novotel Warszawa Centrum kontynuuje proces modernizacji. Obiekt, zorientowany głównie na gości z sektora biznesowego, został poddany zmianom dostosowującym go d o globalnych standardó sieci Novotel. W tym roku renowacje objęły część konferencyjną, restauracje dzienną i sniadaniową, bar oraz część pokoi. Łączny koszt modernizacji wyniósł blisko 16 mln zł.

Nowe aranżacje warszawskiego obiektu to kontynuacja prowadzonych w 2013 roku zmian obejmujących przekształcenie tradycyjnego lobby w wielofunkcyjną, atrakcyjnie wyposażoną przestrzeń oraz modernizację recepcji i części pokoi do standardu Executive. \"\\"\\"\"Zyskały one oprócz nowoczesnego wystroju wnętrz,dostęp do stacji dokujących do iPhona i iPada, 32-calowe płaskie ekrany oraz panele przyłączeniowe dla urządzeń zewnętrznych z wejściem USB, audio i video. W pokojach wprowadzono także wtyczki uwzględniające różne standardy napięć elektrycznych dla gości podróżujących z różnych zakątków świata.

"Novotel Warszawa Centrum zmienia się od jakiegoś czasu, aby stanowić pierwszy wybór, jeśli chodzi o hotel klasy średniej w samym sercu Warszawy zarówno dla gości biznesowych, jak i tych podróżujących w celach wypoczynkowych. Nieuniknione w tym procesie są modernizacja oraz udoskonalenia techniczne i technologiczne. Wszystkie renowacje w hotelu przeprowadzane są z myślą o gościach. Chcemy być jeszcze bliżej nich, oferować usługi i poziom komfortu, jakiego oczekują” – mówi Cyril Vourc\'hPapon, Dyrektor Hotelu Novotel Warszawa Centrum. 
Nowy pomysł na restaurację
Kompletnie nowy wystrój otrzymały restauracje śniadaniowe, podobnie jak Le bar i Le Caffe. Cały koncept stanowi od teraz jedną wspólną otwartą przestrzeń, w której dominują jasne kolory oraz drewniane elementy. Przytulności temu miejscu nadają również nisko zawieszone lampy. Elementami restauracji dziennej, które najbardziej zaskoczą gości, są Swing Table z krzesłami wiszącymi jak huśtawki, regał z książkami oraz zamykający tę przestrzeń od lobby – fortepian. Połącznie obu restauracji oraz baru jest konsekwencją wprowadzanego do polskich hoteli Novotel konceptu NOVO2(NOVO Square). Projekt opiera się na 3 wartościach: VITALITY – kontynuacji wdrażania prozdrowotnych i zgodnych ze środowiskiem rozwiązań w hotelach Novotel, CONNECT-AINMENT ma za zadanie wprowadzenie atmosfery, w której goście będą czuć się komfortowo i swobodnie, a wartość IMAGINATION podkreśla design nowocześnie zaprojektowanych wnętrz.Dodatkowo w listopadzie br. swoją modernizację przejdzie także restauracja śniadaniowa na poziomie -1.
Część konferencyjna
Klienci biznesowi mogą korzystać z w pełni zmodernizowanych 9 salkonferencyjnych o łącznej powierzchni 1200 m2, przygotowanych na różnego rodzaju spotkania, konferencje lub eventy. Każda z nich wyposażona jest w klimatyzację, wysokiej jakości sprzęt AV, gniazda zasilające oraz dostęp do bezprzewodowego Internetu. Nowością jest multifunkcjonalny dotykowy panel, za pomocą którego goście mogą zarządzać m.in. ustawieniem świateł, temperatury czy natężenia dźwięku. Dla większego komfortu w foyer ustawiono specjalne fotele (EarChairs) zapewniające doskonałą akustykę rozmawiającym osobom.Klienci, którzy będą zainteresowani organizacją mniejszych spotkań, mogą również skorzystać ze zmodernizowanych Board Rooms na pierwszym piętrze hotelu. Wyposażono je m.in. w najnowocześniejszy sprzęt AV, ekspres do kawy Nespresso oraz multifunkcjonalny panel dotykowy. Zaletą Board Rooms jest dodatkowy pokój, w którym gościemogą wypocząć w przerwie burzy mózgów czy prezentacji.
\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

2014-08-29 16:55:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter