Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Kongresy i konferencje potrzebują innowacji

Nowe technologie w przemyśle spotkań były tematem wiodącym konferencji zorganizowanej w Centrum Kongresowym Targów Kielce.

Wrześniowa konferencja koncentrowała się na zagadnieniach związanych z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań technologicznych w organizacji kongresów i konferencji na miarę XXI wieku.

Poszukiwanie nowego
  Organizatorzy konferencji zapewnili uczestnikom możliwość zapoznania się z technologiami wykorzystywanymi w organizacji spotkań w kilku krajach europejskich.
      O poszukiwaniu innowacyjności i o krokach, jakie należy podjąć, by spotkania przyciągały większą liczbę zainteresowanych, wspominał w wystąpieniu Maarten Vanneste z Meeting Design Institute w Belgii. – Kompleksowość rozwiązań jest kluczem do sukcesu – mówił. Natomiast Ellinga Hamso, z Event ROI Institute w Norwegii, podkreślał rosnące znaczenie ROI dla zleceniodawców wydarzeń. O kongresach nowej generacji i badaniu efektywności wydarzeń mówił Ivo Miksa, prezydent EFAPCO.

Technologia w praktyce
     Konferencja o nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych nie mogła obyć się bez ich wykorzystania.
Dla zmaksymalizowania aktywności i zaangażowania uczestników wykorzystano specjalną aplikację konferencyjną na smartfony i tablety,
a mikrofon dostosowany do rzucania pozwalał na szybką i sprawną komunikację z uczestnikami z tylnych rzędów. Organizatorzy stworzyli warunki dla swoistego „laboratorium” (stąd nazwa Meeting Lab).

Badania w branży
    Zasadniczym celem stosowania nowoczesnych technologii jest podnoszenie atrakcyjności konferencji. O obecnej kondycji konferencyjnego aspektu branży, przedstawiając wyniki przeprowadzonych badań, informowali naukowcy z Wyższej Szkoły Promocji, Szkoły Głównej Handlowej, Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, Uniwersytetu Gdańskiego i Uniwersytetu Szczecińskiego.
Wyniki badań nad turystyką biznesową przeprowadzone przez zespół S. Dolnicary przedstawił prof. Michał Żemła, z Górnośląskiej WSH. – Turystyki biznesowej i czasu wolnego na danym obszarze nie należy traktować jako odrębnych, niezależnych zjawisk, a raczej patrzeć na nie całościowo. Celowe jest także łączenie organizacyjne podmiotów odpowiedzialnych za obie formy turystyki – mówił.
      Konferencja, organizowana przez SKKP, stała się platformą wymiany doświadczeń i wiedzy dla przedstawicieli branży spotkań i środowiska naukowego. (mk)

Kielce 26 września, Centrum Kongresowe Targów Kielce, http://innowacje2014.syskonf.pl

2014-10-27 08:27:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter