Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

SOIT ustalił reguły współpracy z pilotami

Punktualność i terminowość, kontakt z organizatorem i realizowanie programu zgodnie ze scenariuszem – SOIT w 30 punktach zebrał zasady, na których powinna opierać się współpraca pilotów incentive z organizatorami.

SOIT zwraca uwagę na to, jak ważnym aspektem w organizacji incentive travel jest współpraca z profesjonalnymi pilotami.

Najwyższy poziom
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel postanowiło stworzyć spis zasad współpracy z pilotami. Ma to być kolejny krok na linii profesjonalizacji usług pilotów incentive travel. Dokument ten ma jasno określać, jak piloci powinni zachowywać w relacjach z klientami i organizatorem.
– Aby zwrócić uwagę na rolę pilotów w wyjazdach motywacyjnych jak również jasno określić standardy propagowane przez SOIT powstały „Zasady współpracy z rekomendowanymi pilotami incentive travel”. Stowarzyszenie opracowało również program rekomendacji pilotów incentive travel. Dzięki nim mogą z jednej strony wypromować najbardziej rzetelnych profesjonalistów, z drugiej też jasno określić swoje wymagania wobec tych parterów biznesowych – mówi Justyna Skubis dyrektor zarządzająca Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel.

Kontakt z klientem
Bardzo dużo uwagi przy opracowaniu zasad poświęcono kontaktom pomiędzy pilotami a klientami. W zbiorze znalazły się min. zapisy mówiące o tym, że pilot zapoznaje się z marką klienta, dla którego realizowany jest wyjazd i szanuje je, oraz unika eksponowania i rozmawiania o markach konkurencyjnych w stosunku do marki klienta. Ponadto – pilot rozwiązuje konfliktowe sytuacje w grupie, działając jako mediator, nie stając się stroną konfliktu.
     W zbiorze zasad znalazły się także te, które bronią organizatorów incentive travel przed konkurencją, którą coraz częściej stanowią dla nich nieuczciwi piloci, zwłaszcza przed zdobywaniem klientów podczas pilotowania grupy na wyjeździe organizowanym przez agencję. – Wspólne przeżycia uczestników z pilotem sprawiają, że często relacja jaka się pomiędzy nimi tworzy jest bardzo silna. To z nim kojarzą wszystkie pozytywne uczucia i najbardziej emocjonujące chwile, które przeżywali podczas wyjazdu. Relacji, które dzięki temu mogą zostać nawiązane, nie da się porównać z tymi, które można nawiązać podczas spotkania biznesowego. Niestety czasami zdarza się, że piloci wykorzystują tę sytuację. Zbudowane relacje służą im do przejęcia klienta i samodzielnej realizacji kolejnego projektu dla niego. Takie sytuacje chcemy piętnować i uważamy, że nie powinny się zdarzać.
    Aby zapobiegać nieuczciwej konkurencji w dokumencie umieszczono zapisy nakładające na pilotów incentive travel prowadzących własną działalności touroperatorską, obowiązek informowania
o tym organizatora, z którym rozpoczyna współpracę. A także zapis o niewykorzystywaniu wiedzy zdobytej w trakcie prowadzonych projektów do tworzenia swoich „autorskich” programów. (mg)

2014-11-10 14:25:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter