Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Europejskie convention łączą siły

Narodowe biura promocji będą współdziałały na rzecz zwiększania konkurencyjności Europy na MICE-owej mapie świata.

Na rynku europejskiego przemysłu spotkań pojawiła się nowa inicjatywa – strategiczne partnerstwo europejskich narodowych convention bureaux. To pierwsze tego typu przedsięwzięcie, które ma na celu wzmocnienie światowej pozycji Europy jako miejsca spotkań i wydarzeń.

Ramię w ramię
Głównym celem tworzącej się grupy jest wymiana wiedzy i współpraca na rzecz wzmocnienia Europy jako wiodącego kontynentu w organizacji
wydarzeń biznesowych na świecie, przy równoczesnym wzmocnieniu pozycji wszystkich członków grupy. Ważne jest ukazanie niepowtarzalnej tożsamości każdego z krajów i wymiana wiedzy pomiędzy ich przedstawicielami. – Europa jest najchętniej wybieranym miejscem spotkań stowarzyszeń, przyjmującym prawie 2,5 mln gości biznesowych rocznie. Liczba organizowanych tu spotkań jest prawie trzy razy wyższa niż na drugim w kolejności kontynencie. Brzmi to obiecująco. Dlatego zapragnęliśmy dać początek inicjatywie, której punktem wyjścia jest ten sukces, i która pozwala convention bureaux z całego kontynentu na wspólne działania – mówi Matthias Schultze, German CB.

Europa jednoczy się
Pomysł stworzenia partnerstwa strategicznego europejskich convention bureaux wyszedł od Erica Bakermansa (Netherlands Board of Tourism and Conventions) oraz Matthiasa Schultzego (German CB). Mimo że idea narodziła się około rok temu, w niedługim czasie zyskała wielu sprzymierzeńców. Obecnie w grupie skupionych jest 17 członków. – Współpraca w ramach nowego aliansu narodowych biur marketingu miejsc to przede wszystkich bezpośrednia i szczera wymiana opinii i problemów. Wszystkie zainteresowane państwa i organizacje podjęły decyzje, że kluczowa jest rozmowa i dążenie do wzmocnienia pozycji Europy na międzynarodowej arenie spotkań. Zasady współpracy są jasne i klarowne ponieważ do tego grona zostali zaproszeni przedstawiciele wszystkich europejskich państw – mówi Krzysztof Celuch, kierownik PCB POT.
Współpraca w ramach strategicznego partnerstwa może mieć pozytywne skutki nie tylko dla krajów członkowskich, ale i całej Europy. Pokazanie różnorodności krajów członkowskich, ich kultury, zaplecza konferencyjnego i kreatywności organizatorów, pozwoli wypromować kontynent jako bardzo interesującą destynację biznesową. (mg)

Europa zyska na współpracy narodowych CB
Idea podjęcia współpracy pomiędzy narodowymi Convention zyskała wielu sprzymierzeńców. Obecnie w grupie skupionych jest 17 członków. Należą do nich: Austrian Convention Bureau, Czech Convention Bureau, Estonian Convention Bureau, Finland Convention Bureau, GCB German Convention Bureau e.V., Hungarian Convention Bureau, Meet in Reykjavik, Montenegro National Tourist Board/National Convention Bureau, NBTC Holland Marketing, Norway Convention Bureau, Poland Convention Bureau, Serbia Convention Bureau, Slovakia Convention Bureau, Slovenian Convention Bureau, Switzerland Convention Bureau, VisitDenmark.

2015-01-16 12:28:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter