Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Pięciolecie Angelo okazją do podsumowań

Rozwój sieci hotelowych i odpowiednia polityka miasta stymulują rynek turystyki biznesowej – twierdzili uczestnicy spotkania z okazji jubileuszu obiektu austriackiej sieci VI Hotels & Resorts.

Rocznica istnienia hotelu Angelo było okazją do dyskusji o perspektywach rynku turystyki biznesowej i wypoczynkowej na Śląsku w świetle nowych inwestycji. Kiedy w 2010 r. w Katowicach swoje podwoje otworzył czterogwiazdkowy obiekt sieci Viena International Hotels & Resorts budowa ta zaplanowana w trakcie kryzysu ekonomicznego była ryzykowna, okazała się jednak być sukcesem, w który nie wątpili inwestorzy. – Już 25 lat temu w Warszawie byliśmy pionierami hotelowych inwestycji w Polsce. Obszary odznaczające się wysoką populacją zawsze grały ważną dla nas rolę. Naszym nadrzędnym celem było wyjście naprzeciw oczekiwaniom turystów biznesowych – mówił Franz Jurkowitsch, dyrektor generalny firmy Warimpex. Wtórował mu Rudolf Grossmayer z firmy UBM: – w związku z niskimi stopami procentowymi w strefie euro, inwestorzy coraz chętniej kierują swoje kroki na rynek wschodnioeuropejski. Patrząc na dotychczasowy rozwój, UBM bardzo optymistycznie spogląda w przyszłość. Dyrekcja hotelu zdawała sobie sprawę, że sukces firmy zależy od sukcesu Katowic, co znajduje odzwierciedlenie w wynikach. Średnie obłożenie rzędu 60 proc., ponad 230 tysięcy zabukowanych noclegów, 3100 imprez i konferencji i obrót w wysokości 21 mln euro w ciągu ostatnich pięciu lat – jest powodem do zadowolenia.
– Staramy się wspierać lokalny biznes, turystykę i kulturę – zaznaczał dyrektor hotelu,
Tomasz Piórkowski. (jk)
23 kwietnia, konferencja prasowa „Perspektywy turystyki biznesowej na Śląsku w świetle nowych inwestycji”, hotel Angelo, Katowice.

2015-05-25 13:46:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter