Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Brytyjska branża spotkań ma się dobrze

Brytyjski MICE jest jednym z najlepiej rozwijających się nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Ofertę tamtejszych firm, ale także wystawców z innych krajów można było poznać w czasie lipcowych targów The Meetings Show.

 Najnowsze badanie „UK Conference and Meeting Survey 2015” (UKCAMS) określiło wartość brytyjskiego rynku MICE na ok. 21,6 miliarda funtów (wyliczono ją na podstawie wydatków z 2014 r.). To wynik o ponad 2 miliardy lepszy niż przed rokiem. Liczba organizowanych w Wielkiej Brytanii eventów wzrosła co prawda nieznacznie, jednak przygotowywane imprezy były większe niż jeszcze kilka miesięcy temu – pojawiało się na nich zauważalnie więcej gości. Ma to bezpośrednie odbicie w statystykach – w 2013 r. w różnego rodzaju eventach, spotkaniach firmowych i konferencjach na Wyspach wzięło udział 91 mln osób. W 2014 r. było ich już 104 mln. 

Wzrosty są większe niż planowano. Publikowane wcześniej raporty przewidywały, co prawda lekki wzrost liczby imprez (o 1,2 proc.), ale jednocześnie mówiły o cięciach budżetowych. W efekcie wydatki na eventy w Wielkiej Brytanii miały spaść o 1 proc. Ale tak się nie stało. 

– Uważam, że rynek brytyjski radzi sobie bardzo dobrze, co było widać właśnie na The Meetings Show. Chociaż impreza jest stosunkowo młoda, ma zaledwie trzy lata, to rozwija się bardzo dynamicznie. Z roku na rok jest coraz wiecej wystawców zarówno z Wielkiej Brytanii, jak i ze świata. W przyszłym roku targi przenoszą się do innej hali, bo tegoroczna jest już za mała. Liczę na to, że również polskim firmom uda się „ugryźć kawałek tego eventowego tortu” – mówi Anna Górska, business development director w Expo XXI Warszawa.(mk)

Więcej czytaj w sierpniowym wydaniu MICE Poland - zamów prenumeratę

2015-08-11 11:44:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter