Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Azja Południowo-wschodnia wspólnie promuje turystykę

Ministrowie turystyki krajów należących do ASEAN (Stowarzyszenie Narodów Azji Południowo-Wschodniej) przyjęli plan rozwoju turystyki, na lata 2016-2025.



ASEAN Tourism Strategic Plan (ATSP) ma pomóc w przyciągnięciu większej liczby gości z całego świata, ale także wesprzeć rozwój lokalnych społeczności.
Władze państw wchodzących w skład ASEAN doskonale zdają sobie sprawę, jak duże korzyści niesie za sobą rozwój turystyki i wizyty zagranicznych gości. Dlatego robią wszystko, aby spopularyzować swoje destynacje. W wyróżnieniu się na tle konkurencji ma pomóc połączenie sił i wykorzystanie wspólnego potencjału.
 
– Oczywistym jest, że każde państwo będzie prowadziło również swoje indywidualne działania promocyjne. Oprócz tego, bardzo ważnym elementem aktywności na tym polu będzie jednak współpraca i konsultacje prowadzone w ramach ASEAN.– powiedział Ramon R. Jimenez, sekretarz ds. turystyki Filipin, tegorocznego gospodarza forum ATF. Ważnym atutem takiej połączonej oferty turystycznej ASEAN ma być kompleksowa obsługa zagranicznych gości, przy jednoczesnym dostarczaniu zróżnicowanych i unikalnych atrakcji, charakterystycznych dla różnych krajów, wchodzących w skład Porozumienia. 

– Dostarczenie klientom programów, obejmujących 3-4 kraje regionu, ma szansę stać się strzałem w dziesiątkę. Będą one zawierać zarówno atrakcje na lądzie, jak i nad wodą – zwiedzanie, relaks, ale także elementy aktywnego wypoczynku. Pozwoli to na przeżycie bardzo atrakcyjnych i ekscytujących wakacji – powiedział Benito C. Bengzon, podsekretarz w DOT Tourism Development oraz przewodniczący komitetu organizacyjnego ATF 2016. Najważniejszym efektem podejmowanych wysiłków, ma być wzrost udziału turystyki w PKB regionu, do 2025 r.– z 12 do 15 proc. Analitycy twierdzą ponadto, że w tym czasie zwiększą się także wydatki gości – z 877 do średnio 1,5 tys. dolarów USA na osobę. Wydłużeniu – z 6 do 8 dni ulegnie też długość ich pobytu. Wszystkie te czynniki mają wpłynąć również na poprawę kwestii zatrudnienia. Obecnie w sektorze turystycznym pracuje ok. 3,7 proc. mieszkańców krajów ASEAN. Za 9 lat ta liczba ma się podwoić. 

ASEAN Tourism Forum (ATF), 18-25 stycznia 2016, Manila, Filipiny

Więcej zdjęć

2016-02-04 12:24:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter