|
|
|
Restrukturyzacja w Bartbo
|
Oprócz nowej siedziby i nowego sprzętu (o których pisaliśmy w numerze marcowym MP), pracownicy olsztyńskiej firmy dostali także nowe obowiązki – dział marketingu oddzielono od działu sprzedaży.
więcej...
|
|
Flash MobPRerii dla HP
|
Agencja wygrała przetarg na stworzenie konceptu obchodów 5. urodzin Globalnego Centrum Biznesowego HP i realizację wybranych przez zleceniodawcę wydarzeń.
więcej...
|
|
Cuda czyni cena
|
Akademia Podróży straciła klienta. Praktyki konkurencji – firmy Traveligo i podwykonawcy – biura podróży Itaka doprowadziły, zdaniem przedstawiciela Akademii, do utraty nie tylko konkretnej realizacji incentive travel, ale także reputacji.
więcej...
|
|
Eventy z kulturą na własny rachunek
|
Powstała nowa agencja Pi-are, założona przez Alicję Kopeć, która odeszła z Teja Tur, gdzie była event managerem. Nowa firma będzie specjalizować się w działaniach związanych z event marketingiem i PR, ze szczególnym naciskiem na eventy kulturalne i ekologiczne.
więcej...
|
|
Machina Design w nowej lokalizacji
|
W 2009 roku galę gościła Warszawa, ale w tym roku przegrała w wyścigu o organizację z Katowicami. Event odbędzie się na początku września w katowickim Spodku i połączony będzie z targami designu.
więcej...
|
|
Sales Link buduje lojalność partnerów Bridgestone
|
Agencja field marketingowa realizuje partnerski program biznesowy dla producenta opon. Celem projektu opartego na rozwiązaniach interaktywnych oraz eventach jest budowanie trwałych relacji firmy Bridgestone z partnerami i wsparcie ich działalności sprzedażowej.
więcej...
|
|
Afekt rzeźbi w lodzie z marką Lech
|
Agencja obsługuje kampanię promocyjna piwa Lech Premium pt. „Ciężarówka”. Akcja zakończy się imprezą promocyjną w jednym z polskich miast, o którego wyborze zadecydują głosy internautów.
więcej...
|
|
Mundialowy incentive poniżej oczekiwań
|
Zainteresowanie Mundialem 2010 okazało się bardzo słabe. Jednym z głównych powodów jest zapewne fakt, że reprezentacja Polski nie bierze udziału w wydarzeniu, choć nie jest to jedyna przyczyna.
W konsekwencji do RPA pojedzie mniej grup incentive niż wcześniej zakładano.
więcej...
|
|
Jordan obsłuży muzealne spotkanie
|
Krakowska firma Jordan wygrała zapytanie o cenę na obsługę konferencji pt. „Czas muzeów – spotkaj żywą historię”. Kraków Convention Bureau nie ogłaszało przetargu ponieważ kwoty, o które pytano, były zbyt niskie na przetarg. Spośród ośmiu rekomendowanych PCO, wybrano firmę, która podała najniższą cenę.
więcej...
|
|
Spotkanie, na którym trzeba się pojawić
|
Tegoroczna, ósma już edycja targów IMEX, według statystyk zaprezentowanych przez organizatorów, zgromadziła 9 tysięcy wystawców i hosted buyers z niemal 160 krajów świata. Liczniejsza i bardziej aktywna była także reprezentacja polskiej branży.
więcej...
|
|
Stowarzyszenia medyczne to najlepszy klient PCO
|
W czołówce klientów pozostają także korporacje, naukowcy i inżynierowie. Ponad połowa PCO już teraz może stwierdzić, że w 2010 r. zrealizuje więcej projektów, niż w 2009 r. To wynik raportu INCON, dotyczącego globalnego rynku konferencji stowarzyszeń.
więcej...
|
|
Światowe Expo w programie incentive
|
W tym roku w Szanghaju odbywa się Światowa Wystawa Expo 2010. Duże, prestiżowe i biznesowe wydarzenie jest także dobrym elementem, wokół którego budowana jest oferta incentive. – Wizyta na Expo w Szanghaju jest doskonałym pretekstem do organizacji imprezy incentive.
więcej...
|
|
W agencji United Travel & Events (UTE) powstał dział DMC.
|
– Działalność incentive, jaką prowadzimy, pozwoliła nam poznać wiele prężnie działających DMC z całego świata. Chcemy stworzyć podobne biuro także w Polsce. W większości przypadków krajowe DMC realizują te same, standardowe koncepcje, które są produktami stricte turystycznymi, niedopasowanymi do potrzeb klienta biznesowego.
więcej...
|
|
Incentive travel i marketing bezpośredni – (nie)oczywisty związek
|
Pierwsza w tym roku konferencja Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel przebiegała pod hasłem „Nowe spojrzenie na incentive travel”. Głównym celem było zaprezentowanie stanowiska SOIT-u, że incentive travel to efektywne narzędzie biznesowe, którego zastosowanie może i powinno mieścić się w obszarze marketingu bezpośredniego. Ta teza była wstępem do wymiany poglądów.
więcej...
|
|
Zarządzaj wydarzeniem w sieci
|
Firma programistyczna Event Labs wprowadziła produkt skierowany do organizatorów eventów – Evenea. Jest to narzędzie, mające ułatwić proces organizacji wydarzeń, skierowane do osób przygotowujących eventy, szkolenia i konferencje.
więcej...
|
|
|
Personalnie... Mateusz Czerwiński
Wiceprezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej.

Zawodowo: Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego – Instytutu Kultury Współczesnej. Pracę w branży spotkań rozpoczął w agencjach MICE. Jako jeden z pierwszych w Polsce wdrażał rozwiązania standardu spotkań zrównoważonych BS 8901. W Warsaw Convention Bureau odpowiedzialny za planowanie i realizację działań marketingowych Warszawy. W latach 2015–2018 dyrektor działu Warsaw CvB w Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Od czerwca 2018 r. Wiceprezes WOT.
Prywatnie: Tata dwójki dzieci, z którymi się wspina, trenuje krav magę i planuje budowę własnego kampera.
|