Strona główna  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Zdaniem IAPCO kryzys nie wpłynął na branżę
Liczba spotkań zorganizowanych przez członków IAPCO wzrosła w minionym roku o 9 proc. w porównaniu z 2008 r. więcej...
Hotelarze zmierzą się z przedstawicielami agencji na targach WorldHotel
Taki charakter ma mieć konferencja „Hotele versus Agencje Eventowe”, której celem jest wymiana doświadczeń przedstawicieli hoteli i agencji eventowych. więcej...
Gdańsk Convention Bureau w programie Destination Pro
Anna Górska i Adriana Kluczyńska z Gdańsk Convention Bureau po ukończeniu ECM Summer School dołączyły do grona posiadających certyfikat Destination Pro. więcej...
Ekstremalne loty z Coca-Colą Zero
W ramach nowej kampanii marki w kilku miastach Polski zorganizowany został cykl eventów promocyjnych. więcej...
W tym sezonie na plażach dominował live marketing
W polskich nadmorskich kurortach królują małe obrandowane logiem organizatora „eventowe” miasteczka, do konstrukcji których służą m.in. namioty, meble plażowe i banery. więcej...
Pracę dla Era Nowe Horyzonty branża uznaje za prestiż
We Wrocławiu zakończyła się 10. edycja festiwalu filmowego Era Nowe Horyzonty. więcej... [KOMENTARZE (1)]
IKA z hybrydą treningu i incentive
Gdańska firma IKA przygotowała nową ofertę dla grup – trening hybrydowy inspirowany wyjazdami typu incentive. więcej...
Chemiczne pokazy w ofercie Grupy Fugas
Grupa chemiczna Fugas organizuje pokazy chemiczne, które mogą urozmaicić event. więcej...
Społeczność NewConnect w rękach Planners Polska
Giełda Papierów Wartościowych już po raz trzeci zleciła organizację NewConnect Convention 2010 agencji Planners Polska. więcej...
O incentive travel na targach TT Warsaw
MPI Poland i SOIT organizują konferencję „Udane incentive travel – jak to zrobić?”. więcej...
Rekordowa kolumna na Show Renault
Jednym z zadań agencji Afekt, która przygotowała wydarzenie, było znalezienie rozwiązań logistycznych, pozwalających na ustawienie w jednym ciągu 678 samochodów. więcej...
Boomerang Team już jako BT Marketing Solutions chce wejść na NewConnect
BT Marketing Solutions, obecna dotąd na rynku jako Boomerang Team, rozszerza profil działalności. więcej...
Akademia o trendach i barierach w branży spotkań
Pod takim hasłem odbędzie się XII Europejska Akademia Organizatorów i Planistów Konferencji i Kongresów. więcej...
W Paryżu nadal dużo kongresów, ale krótszych
930 kongresów, w których wzięło udział łącznie 700 000 osób, odbyło się w minionym roku w Paryżu i regionie – wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez Paris Convention and Visitors Bureau. więcej...
Dwór Polski ponownie dla Grupy Eurocash
gencja Dwór Polski, po raz kolejny zorganizowała Kongres Sieci Sklepów abc. W imprezie, która odbyła się w hali Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie, wzięło udział około 2,2 tys. gości i wystawców. więcej...
Centralizacja optymalizuje budżet
Według szacunków scentralizowane zarządzanie spotkaniami w firmach mogłoby zredukować koszty związane z realizacją eventów nawet o jedną czwartą. więcej...
Sieglinde Willig w sieci Kempiński
Po czterech latach pełnienia funkcji dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w Starwood Hotels & Resorts zdecydowała się przyjąć propozycję sieci Kempinski – stanowisko regionalnego dyrektora sprzedaży dla Federacji Rosyjskiej i krajów zależnych więcej...
Organizator przegrał pod Grunwaldem
W tym roku za organizację 600-lecia Bitwy pod Grunwaldem odpowiedzialny był Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego, odbierając po części ten przywilej lokalnym władzom. więcej...
Opera Nova przejęła Plus Camerimage
W czasie, gdy zatwierdzono przeprowadzkę festiwalu do Bydgoszczy, Łódź zagroziła sprawą sądową, za zerwanie umowy. więcej...
TSO sprzedaje pakiety z siatkówką
Oficjalny dystrybutor biletów na rozgrywki z udziałem polskich siatkarek w Japonii organizuje wyjazdy dla firm w dwóch terminach: 5-11 listopada oraz 6-10 listopada więcej...

< 1   ...   80 81 82 83 84 86 87   ...   87 >
 
Wydarzenie

»



Ludzie branży

»

Łukasz Mączka

Dyrektor sprzedaży i marketingu w Crystal Mountain

O sobie: 

Zawodowo: Od zawsze sprzedawca. Od ponad dekady hotelarz. Całe zawodowe życie związane ze Śląskiem Cieszyńskim i Beskidami. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Prywatnie: Jestem psiarzem, aktualnie towarzyszy mi Astor – kundel doskonały, ze schroniskową przeszłością. Razem odkrywamy piękno Beskidów, a wędrówki pozwalają mi ładować baterie.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter