|
|
|
Sales Link buduje lojalność partnerów Bridgestone
|
Agencja field marketingowa realizuje partnerski program biznesowy dla producenta opon. Celem projektu opartego na rozwiązaniach interaktywnych oraz eventach jest budowanie trwałych relacji firmy Bridgestone z partnerami i wsparcie ich działalności sprzedażowej.
więcej...
|
|
Afekt rzeźbi w lodzie z marką Lech
|
Agencja obsługuje kampanię promocyjna piwa Lech Premium pt. „Ciężarówka”. Akcja zakończy się imprezą promocyjną w jednym z polskich miast, o którego wyborze zadecydują głosy internautów.
więcej...
|
|
Mundialowy incentive poniżej oczekiwań
|
Zainteresowanie Mundialem 2010 okazało się bardzo słabe. Jednym z głównych powodów jest zapewne fakt, że reprezentacja Polski nie bierze udziału w wydarzeniu, choć nie jest to jedyna przyczyna.
W konsekwencji do RPA pojedzie mniej grup incentive niż wcześniej zakładano.
więcej...
|
|
Jordan obsłuży muzealne spotkanie
|
Krakowska firma Jordan wygrała zapytanie o cenę na obsługę konferencji pt. „Czas muzeów – spotkaj żywą historię”. Kraków Convention Bureau nie ogłaszało przetargu ponieważ kwoty, o które pytano, były zbyt niskie na przetarg. Spośród ośmiu rekomendowanych PCO, wybrano firmę, która podała najniższą cenę.
więcej...
|
|
Spotkanie, na którym trzeba się pojawić
|
Tegoroczna, ósma już edycja targów IMEX, według statystyk zaprezentowanych przez organizatorów, zgromadziła 9 tysięcy wystawców i hosted buyers z niemal 160 krajów świata. Liczniejsza i bardziej aktywna była także reprezentacja polskiej branży.
więcej...
|
|
Stowarzyszenia medyczne to najlepszy klient PCO
|
W czołówce klientów pozostają także korporacje, naukowcy i inżynierowie. Ponad połowa PCO już teraz może stwierdzić, że w 2010 r. zrealizuje więcej projektów, niż w 2009 r. To wynik raportu INCON, dotyczącego globalnego rynku konferencji stowarzyszeń.
więcej...
|
|
Światowe Expo w programie incentive
|
W tym roku w Szanghaju odbywa się Światowa Wystawa Expo 2010. Duże, prestiżowe i biznesowe wydarzenie jest także dobrym elementem, wokół którego budowana jest oferta incentive. – Wizyta na Expo w Szanghaju jest doskonałym pretekstem do organizacji imprezy incentive.
więcej...
|
|
W agencji United Travel & Events (UTE) powstał dział DMC.
|
– Działalność incentive, jaką prowadzimy, pozwoliła nam poznać wiele prężnie działających DMC z całego świata. Chcemy stworzyć podobne biuro także w Polsce. W większości przypadków krajowe DMC realizują te same, standardowe koncepcje, które są produktami stricte turystycznymi, niedopasowanymi do potrzeb klienta biznesowego.
więcej...
|
|
Incentive travel i marketing bezpośredni – (nie)oczywisty związek
|
Pierwsza w tym roku konferencja Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel przebiegała pod hasłem „Nowe spojrzenie na incentive travel”. Głównym celem było zaprezentowanie stanowiska SOIT-u, że incentive travel to efektywne narzędzie biznesowe, którego zastosowanie może i powinno mieścić się w obszarze marketingu bezpośredniego. Ta teza była wstępem do wymiany poglądów.
więcej...
|
|
Zarządzaj wydarzeniem w sieci
|
Firma programistyczna Event Labs wprowadziła produkt skierowany do organizatorów eventów – Evenea. Jest to narzędzie, mające ułatwić proces organizacji wydarzeń, skierowane do osób przygotowujących eventy, szkolenia i konferencje.
więcej...
|
|
Najwięcej wydarzeń korporacyjnych według POT
|
W ubiegłym roku piętnastu rekomendowanych PCO przez Convention Bureau of Poland zorganizowało w sumie 600 spotkań i wydarzeń biznesowych. Tak wynika z podsumowania opublikowanego przez Convention Bureau of Poland.
więcej...
|
|
Mniej eventów w Arkadach Kubickiego
|
Władze Zamku Królewskiego w Warszawie postanowiły usystematyzować kalendarz imprez komercyjnych odbywających się w Arkadach Kubickiego. Decyzja podyktowana jest priorytetowym dla Zamku zapewnieniem możliwości swobodnego realizowania działalności kulturalnej w Arkadach i dostępu do nich publiczności.
więcej...
|
|
|
Elżbieta Lendo
Prezes Zarządu Polskie Hotele Niezależne
O sobie:
Elżbieta Lendo, od 30 lat aktywna zawodowo. Zarządza kilkoma spółkami hotelowymi, które są operatorami obiektów hotelowych i rekreacyjnych działających w grupie Lendo Hotels Group, w tym: Hotel Willa Port w Ostródzie, oraz Term Warmińskich w Lidzbarku Warmińskim. Od 2019 roku Prezes Zarządu Polskich Hoteli Niezależnych, organizacji skupiającej polskie niesieciowe hotele. Od 2022 członek EHMA – European Hotel Managers Association. Prywatnie: Energiczna, z poczuciem humoru, kreatywna i przebojowa. Nie boi się stawiać czoła wyzwaniom, uważa, że kluczem do sukcesu jest cierpliwość, konsekwencja, wiara w to, co się robi, skalkulowane ryzyko i umiejętne podejmowanie decyzji. Mama dwóch synów: Aleksandra i Igora.
|