Strona główna  |  Wydania cyfrowe  |  Reklama  |  Kontakt

 
Aktualności

»

Boomerang Team już jako BT Marketing Solutions chce wejść na NewConnect
BT Marketing Solutions, obecna dotąd na rynku jako Boomerang Team, rozszerza profil działalności. więcej...
Akademia o trendach i barierach w branży spotkań
Pod takim hasłem odbędzie się XII Europejska Akademia Organizatorów i Planistów Konferencji i Kongresów. więcej...
W Paryżu nadal dużo kongresów, ale krótszych
930 kongresów, w których wzięło udział łącznie 700 000 osób, odbyło się w minionym roku w Paryżu i regionie – wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez Paris Convention and Visitors Bureau. więcej...
Dwór Polski ponownie dla Grupy Eurocash
gencja Dwór Polski, po raz kolejny zorganizowała Kongres Sieci Sklepów abc. W imprezie, która odbyła się w hali Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie, wzięło udział około 2,2 tys. gości i wystawców. więcej...
Centralizacja optymalizuje budżet
Według szacunków scentralizowane zarządzanie spotkaniami w firmach mogłoby zredukować koszty związane z realizacją eventów nawet o jedną czwartą. więcej...
Sieglinde Willig w sieci Kempiński
Po czterech latach pełnienia funkcji dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w Starwood Hotels & Resorts zdecydowała się przyjąć propozycję sieci Kempinski – stanowisko regionalnego dyrektora sprzedaży dla Federacji Rosyjskiej i krajów zależnych więcej...
Organizator przegrał pod Grunwaldem
W tym roku za organizację 600-lecia Bitwy pod Grunwaldem odpowiedzialny był Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego, odbierając po części ten przywilej lokalnym władzom. więcej...
Opera Nova przejęła Plus Camerimage
W czasie, gdy zatwierdzono przeprowadzkę festiwalu do Bydgoszczy, Łódź zagroziła sprawą sądową, za zerwanie umowy. więcej...
TSO sprzedaje pakiety z siatkówką
Oficjalny dystrybutor biletów na rozgrywki z udziałem polskich siatkarek w Japonii organizuje wyjazdy dla firm w dwóch terminach: 5-11 listopada oraz 6-10 listopada więcej...
Day4you kształci event managerów
Kolejna edycja szkolenia z zakresu organizacji eventów w CBF „Nowy Świat” planowana jest na wrzesień. więcej...
Plac zbyt symboliczny na sto fortepianów
Fundacja Warsaw Destination Alliance (WDA) odwołała Chopin Lives, symultaniczny koncert na sto fortepianów, planowany na 29 sierpnia. więcej...
Męskie koncerty z marką Żywiec w pakiecie agencji Live
Agencja eventowa Live przygotowała i obsługuje projekt artystyczny „Męskie Granie”, na który składa się trasa koncertowa awangardowych osobliwości muzyki i sztuki wizualnej po sześciu największych miastach w Polsce. więcej...
Oxygen Event tworzy eventy ze sztuką
Prezentacja grafik Picasso, Chagalla, Miro, Dalego, fotografii Mariana Schmidta albo wystawa rzeźb Dalego to nowy pomysł na event warszawskiej agencji Oxygen. więcej...
Wrocławskie Centrum Turystyki Biznesowej rusza we wrześniu
Z okazji otwarcia Regionalnego Centrum Turystyki Biznesowej, które powstaje w kompleksie wrocławskiej Hali Stulecia, planowane są targi branżowe prezentujące ofertę dostawców technologii konferencyjnych, firm eventowych i bazy noclegowej Dolnego Śląska oraz konferencja „Nowe trendy w turystyce biznesowej – z perspektywy nabywcy”. więcej...
Koniec convention bureaux na antypodach
W Australii następuje rebranding conevention bureaux. Trzy lata po tym jak Convention Bureau Australia zmieniło nazwę na Business Events Australia, regionalne oddziały idą w jego ślad. więcej...
Hostessy i fordanserki w Hevent
Grupa Eventowa Hevent dołączyła do oferty firmy agencję hostess i fordanserek. więcej...
Wyciek oleju podtopił branżę spotkań
Wybuch na platformie wiertniczej w Zatoce Meksykańskiej, który miał miejsce 20 kwietnia, a w konsekwencji wyciek oleju do oceanu, znacząco osłabił amerykański sektor MICE. więcej...
Technologiczne wsparcie dla branży MICE
Organizatorzy EIBTM 2010 zachęcają do uczestnictwa w towarzyszącym targom Worldwide Technology Watch. WWTW otwarte jest dla firm rozwijających rozwiązania technologiczne dla sektora spotkań. więcej...
W Liverpoolu już sprzedają christmas party
W jednym z najważniejszych obiektów koncertowo-kongresowych Liverpoolu już trwają przygotowania do bożonarodzeniowej imprezy. więcej...
Junkers premiuje najlepszych
Effectica Direct wygrała przetarg na obsługę programu premiowego Lider Klub, skierowanego do najlepszych instalatorów, współpracujących z firmą Junkers. więcej...

< 1   ...   82 83 84 85 86 88 89   ...   89 >
 
Wydarzenia

»


Ludzie branży

»

Łukasz Mączka

Dyrektor sprzedaży i marketingu w Crystal Mountain

O sobie: 

Zawodowo
Od zawsze sprzedawca. Od ponad dekady hotelarz. Całe zawodowe jego życie związane jest ze Śląskiem Cieszyńskim i Beskidami. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Prywatnie
Jest miłośnikiem psów. Aktualnie towarzyszy mu Astor – kundel doskonały ze schroniskową przeszłością. Razem odkrywają piękno Beskidów, a wędrówki pozwalają im ładować baterie.

Obserwuj nas w mediach społecznościowych

»


        
Napisz do nas

»

Newsletter

»

Zamów newsletter