Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Nowi Ambasadorzy Kongresów Polskich
Kapituła programu wybrała dwudziestu dwóch nowych Ambasadorów. Celem programu Ambasadorzy Kongresów Polski jest uhonorowanie osób, które w międzynarodowym środowisku, rozpowszechniają wiedzę o atutach naszego kraju i pozyskują międzynarodowe kongresy dla naszego kraju, choć działalność na rzecz organizowania wydarzeń w Polsce nie wynika bezpośrednio z ich obowiązków zawodowych. więcej...
Jedź do Bangkoku z MICE Poland!
Zapraszamy do wzięcia udziału w programie hosted buyers, towarzyszącemu tegorocznej edycji targów IT&CMA (Incentive Travel & Conventions, Meetings). więcej...
12 tysięcy stomatologów przyjedzie na kongres do Poznania
Dzięki wspólnym staraniom Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego, Poznań Convention Bureau, spółki Exactus oraz Międzynarodowych Targów Poznańskich miastu udało się pozyskać największy międzynarodowy kongres medyczny w historii. więcej...
Venue dopasowane do spotkania
Meeting plannerzy, reprezentujący cztery grupy wiekowe: generację milenijną (18-32 lata), przedstawicieli tzw. generacji X (33-46 lat), osoby zaliczane do grupy wyżu demograficznego, tzw. „baby boomer” (47-65 lat) oraz osoby w wielu powyżej 66 lat mają inne preferencje dotyczące sposobu planowania i realizacji wydarzeń MICE. Z wyjątkiem ostatniej grupy, wszyscy meeting plannerzy bardzo chętnie w czasie organizowanych przez siebie wydarzeń korzystają z materiałów i rozwiązań cyfrowych. więcej...
Dorota Rzeszutek przechodzi do Endorfina Events
Z początkiem lipca Dorota Rzeszutek, dotychczasowa dyrektor zarządzająca agencji EM LAB, rozpoczęła pracę w Endorfina Events, zajmując stanowisko business development directora. Jest odpowiedzialna m.in. za: zwiększenie portfolio usług w zakresie działań eventowych, rozwijanie nowych kompetencji spółki oraz nadzór nad działaniami sprzedażowymi agencji. więcej...
Rzeszów wyłania się z kongresowego niebytu
I Forum Turystyczne Państw Karpackich stało się platformą wymiany doświadczeń i opinii o branży. Rzeszów, stolica Podkarpacia, wydaje się nie istnieć na branżowej mapie Mice. Tymczasem, w opinii ekspertów potencjał rynku jest duży. więcej...
Konferencyjny sukces Wiednia
Wiedeń zorganizuje aż trzy cykliczne spotkania stowarzyszenia The European Association for the Study of the Liver – w 2015, 2019 i 2023 r. Władze organizacji wybrały właśnie miejsca, w których odbywać się będą te coroczne imprezy, aż do 2023 r. więcej...
Foundation Youth Award przyznane
Irina Nikolayenko, studentka Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji w Warszawie zwyciężyła w międzynarodowym konkursie IMEX University Challenge dla organizatorów wydarzeń. więcej...
Marriott stawia na urządzenia mobilne
Sieć hotelowa Marriott International wprowadziła dwie aplikacje mobilne dla gości biznesowych. Działają one w prawie 500 obiektach należących do sieci na całym świecie, w tym także w Polsce – w Warsaw Marriott Hotel. więcej...
Porozmawiaj z „MICE Poland” na Facebooku
Z końcem czerwca „MICE Poland” pojawił się na Facebooku. Rozpoczynamy w ten sposób nowy rozdział w naszej aktywności medialnej.Oprócz działalności wydawniczej (miesięcznik oraz liczne wydania specjalne – tematyczne i zagraniczne), obecności w Internecie, teraz można nas znaleźć także na tym jednym z najpopularniejszych obecnie portali społecznościowych. więcej...
MICE Poland patronuje Poland Business Run
Bieg charytatywny organizowany w pięciu miastach równocześnie to wyjątkowa inicjatywa, której pierwsza edycja miała miejsce w 2012 r. w Krakowie. Rok później udział w wydarzeniu wzięły trzy miasta. W tym roku do Krakowa, Poznania i Katowic dołączają Warszawa oraz Łódź. więcej...
Nowa hala w Gliwicach
W lipcu 2015 r. ma się zakończyć budowa Hali Widowiskowo-Sportowej Gliwice. W skład powstającego w miejscu dawnego stadionu XX-lecia obiektu wejdzie hala główna, której widownia pomieści 13 752 widzów (z możliwością powiększenia o kolejne 2,8 tys. miejsc), hala treningowa, na 1180 osób, sale konferencyjne, centrum SPA, fitness i odnowy biologicznej oraz lokale gastronomiczne. więcej...
Entertainment Group z IMS SA
Agencja Entertainment Group Sp. z o.o. dołączyła do Grupy Kapitałowej IMS S.A. Celem połączenia jest rozszerzenie portfolio obu stron i dotarcie z szerszą ofertą do większej liczby klientów. Na mocy podpisanej umowy IMS SA nabyła 73 proc. udziałów w Entertainment Group Sp. z o.o. Entertainment Group uzyska dostęp do rozwiązań technicznych, jakie w swojej ofercie posiada IMS takich jak audiomarketing, aromamarketing, reklamę w miejscu sprzedaży. więcej...
Rynek nie jest jednorodny
O sposobach promocji destynacji i zmianach w branży, z Michelem Neijmannem, nowym przewodniczącym stowarzyszenia International Association of Professional Congress Organizers i parterem zarządzającym w firmie K2 Conference & Event Management Co., rozmawia Michał Kalarus. więcej...
Zdaniem czytelników Między klientem a agencją...
Komentarz do artykułu „Cele biznesowe muszą być jasno zdefiniowane”. Brief to podstawowe narzędzie pracy dla agencji eventowej. Oprócz informacji, dotyczących celu wydarzenia i opisu grupy docelowej, powinien zawierać jasno sprecyzowane oczekiwania klienta. Gdyby na etapie opracowywania oferty, agencja miała szerszy pogląd na kontekst wydarzenia i cele biznesowe, finalna koncepcja z pewnością bardziej odpowiadałaby oczekiwaniom klienta. więcej...
Nowa strategia InDreams
Duże zmiany w firmie InDreams. Od 6. maja jej współwłaścicielem (wspólnikiem), członkiem zarządu i dyrektorem zarządzającym jest Piotr Maciejewski, związany wcześniej z ING Usługi Finansowe, gdzie piastował stanowisko channel managera. więcej...
Międzynarodowy workshop w Warszawie
Travelreps zorganizował spotkanie przedstawicieli branży przemysłu spotkań z zagranicznymi biurami podróży. Wśród odwiedzających Polskę gości znaleźli się przedstawiciele Malty (Colours of Malta), Włoch (+39Events), Indii (reative Travel), Jordanii (Karma House), i Rosji (BTG). Polscy uczestnicy mogli zapoznać się również z ofertą Zjednoczonych Emiratów Arabskich (R&B) oraz Stanów Zjednoczonych (First Incentive), a także systemu rezerwacyjnego SunHotels. więcej...
„Odkrywca 2014”.
Rusza siódma już edycja organizowanego przez Urząd Marszałkowski konkursu „Odkrywca 2014”. Jego celem jest nagrodzenie pracy osób, zespołów osób, instytucji, stowarzyszeń, samorządów oraz przedsiębiorców przyczyniających się do budowania wizerunku marki turystycznej województwa Kujawsko-Pomorskiego w kraju i zagranicą oraz rozwoju turystyki i gospodarki turystycznej w regionie. więcej...
IMEX – biznesowo, merytorycznie i rozrywkowo
Największa w historii – tak według organizatorów wyglądała tegoroczna edycja targów IMEX. Przy czym, w odczuciu wielu uczestników, było skromniej niż jeszcze kilka lat temu. Bez względu na wszystko, na IMEX warto się pojawić. Nie zabrakło tam również Polaków. więcej...
Niemcy wyrastają na potęgę MICE
Rynek spotkań w Niemczech ma coraz większy udział w PKB kraju. Działające u naszych zachodnich sąsiadów centra eventowe i konferencyjne gościły w 2013 r. 371 milionów uczestników wydarzeń MICE. więcej...

< 1   ...   43 44 45 46 47 49 50 51 52 53   ...   84 >
 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter