Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Meeting plannerzy z szarej strefy

Korporacje, minimalizując wydatki z budżetu, przekazują organizację wyjazdów incentive w ręce swoich kompetentnych pracowników, rezygnując z usług agencji, które zarzucają im przez to działanie niezgodne z prawem.

Zatrudnienie pracownika zajmującego się organizowaniem firmowych wydarzeń i wyjazdów zależy głównie od wielkości korporacji, ale w dużej mierze także od polityki jaką kieruje się dana firma. Bywa tak, że zadania te realizuje nie tylko jedna osoba, ale cały dział. Dzięki odpowiednim kompetencjom, jakimi dysponują te osoby, etap zapraszania agencji incentive travel do przetargów może zostać pominięty. Czasem zależy to jednak od jeszcze kilku innych czynników, takich jak rodzaj projektu czy jego wielkość, ale najczęściej chodzi o oszczędzanie na tego typu dodatkowych wydatkach.
Przedstawiciele Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel zarzucają korporacjom działającym w ten sposób niestosowanie się do przepisów ustawy o usługach turystycznych. Według nich każdy taki wyjazd powinien być realizowany przez licencjonowanego i profesjonalnego organizatora, ponieważ tylko on jest w stanie zagwarantować odpowiednie zabezpieczenia chroniące podróżujących uczestników. Nie należy też zapominać, jak istotne dla bezpieczeństwa osób biorących udział w wyjeździe incentive są takie jego elementy, jak obecność pilota, czy zawarcie odpowiedniej umowy ubezpieczenia. – W przypadku jakiegokolwiek nieprzewidzianego zdarzenia czy wypadku kontrolę przeprowadza firma ubezpieczeniowa i żeby nie wypłacić odszkodowania, z pewnością wszystko \"\"zostanie najpierw dokładnie przez nią sprawdzone. Firmy zdają sobie z tego sprawę i biorą to na siebie, ale to jest bardzo nieprofesjonalne zachowanie. Uczestnikami są nie tylko pracownicy, ale i klienci, czyli osoby zewnętrzne. To może się skończyć tragicznie. Nikt nie myśli o tym, że ktoś może zostać wdowcem. Miałem taki przypadek w mojej działalności, z którego wyszedłem obronną ręką, dlatego mogę teraz o tym mówić i przestrzegać. To, że ustawa jest nieprecyzyjna, działa tylko i wyłącznie na niekorzyść korporacji. W momencie, do kiedy jest możliwość luźnej interpretacji, jest większe prawdopodobieństwo postawienia zarzutów i ubezpieczalnia na pewno z tej okazji skorzysta – mówi Maciej Szpot, właściciel Businessman Fun Club.

2010-12-06 00:56:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

2017-12-01 16:52 etzisazukapu

http://price-of-levitra-20mg.mobi/ - price-of-levitra-20mg.mobi.ankor <a href="http://buyventolin-online.mobi/">buyventolin-online.mobi.ankor</a> http://buylevitrageneric.mobi/

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter