Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Ograniczenia po prostu omija

Wojciech Liszka - Osobowość Roku MICE Poland 2010 w kategorii Menadżer Obiektu. Dyrektor sprzedaży i marketingu Hotel Radisson Blu Kraków


\"\"Dzięki wielu wyrzeczeniom i ciężkiej pracy udaje mu się realizować zarówno na arenie hotelarskiej, jak i sportowej. Dywersyfikacja w tej materii zapewnia mu niesamowity komfort i równowagę. Przez kilkanaście lat szkolił się, by zostać sędzią koszykówki, co okazało się być przełomowym momentem w jego życiu. Teraz pragnie zostać sędzią międzynarodowym, aby móc jeszcze więcej podróżować po świecie.

Udało mu się w tym roku sfinalizować duże i znaczące projekty, takie jak uzyskanie eko-certyfikatu BS8901 czy Green Key. Dzięki temu hotel stał się członkiem inicjatywy IMEX Challenge 2010. Starania związane z wykorzystaniem powierzchni garażu podziemnego jako postindustrialnego venue zaczęły przynosić wyraźne efekty finansowe. Podkreśla, że sukces należy przypisać całemu zespołowi, od którego nieustannie uczy się czegoś nowego i który nakręca go do dalszego działania i angażowania się w coraz to nowsze, zwariowane inicjatywy! Ich celem nie jest podążanie za rynkiem, ale tworzenie i wyprzedzanie go, by stać się liderem, za którym wszyscy będą się oglądać. Z drugiej strony wydaje mu się, że wreszcie znalazł odpowiedni balans pomiędzy wszystkimi swoimi pasjami i życiem prywatnym, co jest dla niego niezwykle ważne.
Ukończył finanse i bankowość na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Z siecią hoteli Radisson związany jest niemalże od początku swojej kariery zawodowej. Najpierw pracował w Szczecinie, później przeniósł się do Warszawy, gdzie był zastępcą dyrektora sprzedaży/MICE, aż w 2008 roku trafił do Krakowa, by objąć już stanowisko dyrektora. Pierwsze doświadczenia związane z organizacją wydarzeń zbierał w Zachodniopomorskim Okręgowym Związku Koszykówki. Kolejne zdobył jako praktykant działu imprez, w Foxwoods Resort & Casino w Connecticut.
Jest aktywnym członkiem stowarzyszenia MPI Poland, w którym pełni funkcję wiceprezesa ds. edukacji. Wierzy, że w tym roku MPI odnalazło właściwą drogę, którą chce podążać i że będzie to bardziej zrównoważony, stabilny i długofalowy, a co za tym idzie, bardziej efektywny rozwój. Wraz z innymi członkami MPI zorganizował wiele spotkań, mających na celu podniesienie poziomu edukacji całej branży. Brał również udział w licznych szkoleniach wewnętrznych grupy Rezidor, z zakresu sprzedaży i zarządzania i sam przeprowadzał szkolenia w swoim zespole hotelowym.
Ciągle słyszy, że jest młody, obiecujący i ma jeszcze dużo do zrobienia. Wierzy, że coś w tym jest i wiele zależy od tego, jak wykorzysta swoje szanse. Cechuje go wieczny optymizm, a gdy kiedyś zdarzy mu się powiedzieć „że się nie da”, ma nadzieję, że wtedy ktoś go przywoła do porządku. Już teraz ma wiele planów, dotyczących rozwoju hotelu w najbliższej przyszłości, a wśród nich starania o uzyskanie międzynarodowej normy ISO 12012. Podkreśla jednak, że to dopiero początek.

Połączenie ambicji i sukcesu
Ma na swoim koncie konkretne osiągnięcia. Uzyskanie certyfikatu BS8901 z pewnością było dobrym krokiem dla hotelu Radisson Blu Kraków, który jako pierwszy hotel na świecie uzyskał ten standard. Wojciech pracował nad tym ponad dwa lata, przekonując do swojej idei zarówno management, jak i pracowników hotelu. Ma swoje zdanie, siłę przebicia i potrafi dzielić się swoją wiedzą… i pasją. Ponieważ sam biega, zachęca swoich współpracowników i gości hotelowych do wspólnego joggingu. Do pracy motywują go właśnie współpracownicy, którzy oceniają go jako osobę niebojącą się wyzwań, zorganizowaną i asertywną. Zespół, z którym pracuje jest jego największym wsparciem. W kontaktach z klientami jest otwarty i bezkonfliktowy. Największą satysfakcję czuje, gdy uda mu się kogoś zarazić entuzjazmem do wspólnej inicjatywy.

2010-12-20 08:30:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter