Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

SOIT nad kreską po pierwszym roku działalności

Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel ma już rok.

– Nasze plany były bardzo ambitne, tym bardziej cieszy fakt, że zrealizowaliśmy większość z nich. Pierwszy rok działalności nigdy nie jest łatwy, dużo energii i czasu zajmują formalności administracyjne i działania mające na celu wypromowanie marki. Mimo to w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy udało się zrobić naprawdę dużo. Coraz więcej osób związanych z branżą kojarzy SOIT i chce z nami współpracować – mówi z satysfakcją Justyna Skubis, dyrektor zarządzająca SOIT. Stowarzyszenie zorganizowało m.in. marcowe spotkanie edukacyjne „Nowe spojrzenie na incentive travel”, konferencję „Incentive travel – jak to zrobić?”, która odbyła się podczas targów TT Warsaw, spotkanie wprowadzające Kodeks Etyki branżowej oraz dyskusję ekspercką poświęconą skutkom zamknięcia przestrzeni powietrznej nad Europą, spowodowaną przez pył wulkaniczny znad Islandii. – Wszystkie przygotowywane przez nas spotkania miały merytoryczny charakter. Gromadziły zarówno przedstawicieli branży incentive, jak i podwykonawców. Dzięki temu udało się wypracować pewne schematy współpracy. Dobrym przykładem jest chociażby umowa, jaką SOIT podpisało z AXA czy wpisanie programów incentive travel, jako nowej kategorii w konkursie Golden Arrow. To ostatnie jest potwierdzeniem naszego stanowiska, że program incentive travel może i powinien być zaliczany do grona efektywnych narzędzi marketingu bezpośredniego – dodaje Skubis. Miniony rok to także szkolenie w ramach Akademii SOIT i flagowe działanie Stowarzyszenia, jakim było przygotowanie kodeksu etycznego organizatora incentive travel. Niestety nie udało się sfinalizować projektu wspólnych standardów przetargowych, prace w tym zakresie są jednak kontynuowane.
Obecnie stowarzyszenie liczy piętnastu członków. (mk)
www.soit.net.pl

2011-01-03 09:31:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter